Gjest Jenny, 42 Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Liker menn å bunne kvinnen? Føles det bra for mannen? Opplever at menn tar på puppene for å konstatere at de er der...men så slutter det der, og de tar ikke mer der. Hvorfor?
Gjest nobilian Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Liker menn å bunne kvinnen? Føles det bra for mannen? Opplever at menn tar på puppene for å konstatere at de er der...men så slutter det der, og de tar ikke mer der. Hvorfor? *** Bunner ihvertfall skikkelig én gang. Det gir utelling på to måter: 1: "Kjenn her du, denne her er svær, ikke sant?". 2: Man finner ut om hun synes det er godt eller vondt. Den puppetingen kan jeg ikke svare på, har foreløpig ikke mistet interessen for dem.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Bunning gir meg lite... Deiligere når musklene griper rundt like under hodet...
PoolBoy Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Føles ikke noe spesiellt bra, men like behagelig som resten av penetreringen. Men kanskje spesiellt når det kommer for oss, har vi primitivt behov for å bunne kvinnen. Men vi prøve selvfølgelig å la være hvis jenta sier det er ubehagelig. Men så er det jo til stadighet noen her på KG som maser om hvor deilig det er når han putter den inn - LANGT inn... De fleste jenter synes kanskje det er en kombinasjon av godt og vondt ? Tar ikke på puppene ? Nei, vi er opptatt med å nyte det mellom bena, og kommer bare opp for luft og pupper en gang i blant. Som om jenter som feks rir er så ivrige etter å klå over alt med hendene når de sitter der og koser seg ? Neppe... Jeg har hatt jenter som syter over at jeg ikke onanerer dem, holder puppene, og stryker dem over ryggen - samtidig som jeg skal pule dem...føler meg som en blekksprut..mitt oppi all den tankekrevende sjongleringen begynner den plutselig å synke sammen, og DA blir det virkelig syting
Gjest Gjest_Lillemann_* Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Min er så liten at det er aldri snakk om noe bunning. Det blir masse beføling av bryst, lår, føtter, rygg, rumpe, fjes, ja egentlig hele kroppen. Starter av og til med litt massasje eller noe annet vi finner på, det kommer litt an på humør.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 1) Bunning er godt, da kjenner man seg stor og får mer motstand. Kjedelig når det ikke går. 2) Å ta på pupper blir jeg fort lei av, om det da ikke er snakk om unormalt store og sexy pupper. Puppeklåing er jeg igrunn mest opptatt av før og etter puling.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Bunning har ingen betydning for meg, men skjer nok i kampens hete. Berøringen har jeg aldri tenkt over, men antar de blir befølt regelmessig.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 1) Bunning er godt, da kjenner man seg stor og får mer motstand. Kjedelig når det ikke går. 2) Å ta på pupper blir jeg fort lei av, om det da ikke er snakk om unormalt store og sexy pupper. Puppeklåing er jeg igrunn mest opptatt av før og etter puling. Ok, så pupper tar man ikke på så fremt de ikke er store. Da vet vi det.
Crash Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 Føles ikke noe spesiellt bra, men like behagelig som resten av penetreringen. Men kanskje spesiellt når det kommer for oss, har vi primitivt behov for å bunne kvinnen. Men vi prøve selvfølgelig å la være hvis jenta sier det er ubehagelig. Men så er det jo til stadighet noen her på KG som maser om hvor deilig det er når han putter den inn - LANGT inn... De fleste jenter synes kanskje det er en kombinasjon av godt og vondt ? Tar ikke på puppene ? Nei, vi er opptatt med å nyte det mellom bena, og kommer bare opp for luft og pupper en gang i blant. Som om jenter som feks rir er så ivrige etter å klå over alt med hendene når de sitter der og koser seg ? Neppe... Jeg har hatt jenter som syter over at jeg ikke onanerer dem, holder puppene, og stryker dem over ryggen - samtidig som jeg skal pule dem...føler meg som en blekksprut..mitt oppi all den tankekrevende sjongleringen begynner den plutselig å synke sammen, og DA blir det virkelig syting Jeg synes det er vondt..
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #11 Skrevet 26. april 2009 Ok, så pupper tar man ikke på så fremt de ikke er store. Da vet vi det. Joda, tar på alle slags pupper jeg
grafenberg Skrevet 29. mai 2009 #13 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har ikke tenkt så hardt på dette før du tok det opp, og tror jeg bunner henne èn gang hele samleiet - når jeg kommer - men kan jo også hende jeg gjør det fler ganger. Er jo ikke sånn at jeg bruker så mye tankekraft når jeg har meg.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #14 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har ikke tenkt så hardt på dette før du tok det opp, og tror jeg bunner henne èn gang hele samleiet - når jeg kommer - men kan jo også hende jeg gjør det fler ganger. Er jo ikke sånn at jeg bruker så mye tankekraft når jeg har meg. Kanske man bør tenke litt mer når man har seg - hvertfall etterpå og i det store og hele. Mange kvinner liker jo å bli bunnet, så man bør jo finne ut av om kvinnen vil at man gjør det mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå