Gjest Gjest_hemmelig_* Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg å kjæresten min har vært sammen nå i 8 mnd, vi går enda på skolen. Vi besøker hverandre bare 1 gang i uken, men vi går i samme klasse så møtes å kan være sammen på skolen hver dag. Problemet er at det ikke skjer så mye i hverdagen på skolen å slikt, lurer på om noen har noen tips om hva jeg kan gjøre på skolen for å piffe opp forholdet vårt? På skolen synes jeg ikke vi har så veldig god kjæreste kontakt, vi kysser å prater å slikt, men er det noe mer vi kan gjøre? Så det blir litt mer gøy kanskje? Bare rop ut alle sammen, trenger råd fra både jenter og gutter. Kan også være seksuelle ting, men husk på at vi er på en skole.
absinthia Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg kan bare ikke du meg fra å si at å hoppe slengtau er skikkelig morsomt i disse vårtider...
angeleyes Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Jeg ville heller vært mer sammen etter skolen. Du sier at dere kysser og prater og slikt på skolen og mer enn det er det kanskje vanskelig å gjøre når man er på skolen. Hva med å spise lunch ute sammen en gang i uka nå som det begynner å bli varmere i været?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Tipper det sitter noen gamle griser på lærerværelset som gjerne donerer dere halve lønna om de får se på mens dere har sex, her er mulighetene til å tjene noen kroner tilstede.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå