Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Tenkte å lage kyllingfilet i stekovnen idag. Fylle med kremost og surre rundt spekeskinke. Skal jeg ha på spekeskinken etter at kylllingfiletene er brunet i pannen eller før? Hvor lenge skal jeg ha filetene i ovnen? 200 grader?
Strix Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Hmm, litt sent å svare her kanskje. Hvordan gikk det og hva endte du opp med å gjøre?
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Jeg steker kyllingfiletene først i pannen til de får fin farge over hele - deretter legger jeg dem i ildfast form, legger over aluminiumsfolie og lar de stå i stekeovnen mens potetene gjør seg ferdig. Da får jeg alltid saftige, nydelige fileer av kylling.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Resultatet ble vellykket. Fylte de med kremost med hvitløk og urter og surret rundt spekeskinke. Brunet de så raskt i stekepanna, før jeg la de i en ildfast form og hadde de i stekovnen i 20 min på 225 grader. Anbefales!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå