Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Er det sant at kreativiteten forsvinner om du begynner med antidepressiva som fluoxetin? Noen som har den erfaringen?
mysan Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 (endret) Kapsler: Bivirkninger: Påvirkninger på nervesystemet: Hodepine, søvnforstyrrelser (f. eks. unormale drømmer, søvnløshet), svimmelhet, nedsatt matlyst, tretthet ( f. eks. søvnighet, døsighet), oppspilthet, forbigående unormale bevegelser (f. eks. rykninger, ustøhet, skjelving), kramper og rastløshet. Tabletter, bivirkninger: Generelle bivirkninger . Overfølsomhet (i form av kløe, utslett, elveblest, sterk allergisk reaksjon, årebetennelse, hovne lymfeknuter, leddsmerter, feber, kraftig sykdomsfølelse og hevelser i hud og slimhinner), frysninger, lysømfintlighet, samt i svært sjeldne tilfeller en alvorlig infeksjon i huden som arter seg ved ødeleggelse av huden over store deler av kroppsoverflaten (Lyells syndrom). Har du mistet kreativiteten din? Innlegget er endret iht KGs regler. Resten av infoen om dette kan du finne på Felleskatalogen. Kari, mod Endret 24. april 2009 av Kari
leandra Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Jeg har aldri mistet kreativiteten min av antidepressiva. Har brukt Fluoxetin i flere år. Vil heller si at jeg føler meg mye mye mer kreativ nå enn da jeg slet med depresjon. For meg er depresjonen den største kreativitetsdreperen.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Aldri gått på fontex, men derimot på cipralex. Og nei, ikke blitt dempa i kreativititen men heller det motsatte. Hos meg var det også depresjonen som var den verste demperen på kreativitet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå