Failure Skrevet 24. april 2009 #1 Del Skrevet 24. april 2009 I dag er det en vanlig dag. Egentlig så har det ikke skjedd så mye. Min kjære har reist ut igjen, og blir borte i flere uker, til og med på 3 årsdagen vår. Det er litt kjedelig, for jeg syns det er en veldig spesiell dag. Nå sitter jeg egentlig på skolen, og kjeder meg. Burde gjøre noe fornuftig, men kroppen tillater meg ikke, og hjernen vil ikke samarbeide. Den venninne jeg anset for "ekte" har dolket meg i ryggen, og snakker ting om meg til folk jeg så på som venner. Det er utrolig ubehagelig, men jeg skal holde ut, og komme meg igjennom de dagene. Jeg har innsett at man må være selvstendig nok til å klare seg selv, og aldri regne med at folk skal stille opp, spesielt folk man ikke kjenner så godt. Men likevel så plager det meg litt, for jeg trodde vi var over det stadiet. Lagt det igjen på barneskolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Failure Skrevet 24. april 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Nå nærmer klokken seg halv ti, og jeg ligger i sengen. Innser at tiden går sakte når man venter på noe stort. Kanskje nøkkelen er å ikke vente.. Uansett så planlegger jeg den store "reisen" som jeg og min kjære skal ut på. Vi skal nemlig til fjelles og være der i 9 dager. Dette blir helt nytt for meg, for jeg har aldri vært med på noe sånt. Føler jeg trenger noe å leve opp til, for han kaller seg allerede for den nye Lars Monsen... Dette blir spennende, og jeg gleder meg som en liten unge. Vi har ikke hatt så mye tid til hverandre, spesielt når han har reist så mye som han har, men det blir deilig med bare oss to ute i det store og blå... Nå sitter jeg og ser på gamle episoder av Americas next top model. Kaller det for tidsfordriv. Ha en fin kvled videre. Endret 24. april 2009 av Failure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå