Gjest Gjest_hm_* Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Lurer bare på dette siden samboeren min er 10 år eldre enn meg, jeg 22 og han 32. Han var mer ivrig i begynnelsen enn det han er nå Alle har sikkert variert sex lyst så vet ikke om dette kan stemme eller?Hva mener dere?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Lurer bare på dette siden samboeren min er 10 år eldre enn meg, jeg 22 og han 32. Han var mer ivrig i begynnelsen enn det han er nå Alle har sikkert variert sex lyst så vet ikke om dette kan stemme eller?Hva mener dere? Tror nok det kan være mange årsaker til manglende sexlyst. Jeg var sammen med en som jobbet så mye at han var for sliten til å ha sex. Selv ville han ikke innrømme at jobben gjorde ham sliten. Han påstod derfor at han var blitt for feit til å orke så mye sex.
Gjest m47 Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Lurer bare på dette siden samboeren min er 10 år eldre enn meg, jeg 22 og han 32. Han var mer ivrig i begynnelsen enn det han er nå Alle har sikkert variert sex lyst så vet ikke om dette kan stemme eller?Hva mener dere? 32 er ingen alder. Jeg tror ereksjonene kan bli dårligere etter 45, men ikke koselysten
Gjest KateW Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 De mest virile mennene jeg har truffet har vært over 45. Muligens fordi de føler de må jobbe dobbelt så hardt for at jeg ikke skal tro de er over middagshøyden...
Suzy Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Nei mannens lyst minker ikke (mye) med alderen - jeg har erfaringer med menn på over 60 som har vær mer enn ivrige nok til å holde meg (30 år yngre på det tidspunktet) mer enn tilferdsstilt.
Gjest Periodekåt mann Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Lurer bare på dette siden samboeren min er 10 år eldre enn meg, jeg 22 og han 32. Han var mer ivrig i begynnelsen enn det han er nå Alle har sikkert variert sex lyst så vet ikke om dette kan stemme eller?Hva mener dere? Mannen blir mindre kåt med økt alder, men ikke dramatisk etter tenårene. Det kommer an på bla: 1. Stressnivå (jobb+privat) 2. Fysisk form 3. Treningsbelastning (noen treningsformer reduserer sexlyst) 4. Kosthold, kaloriinntak (slanking reduserer sexlyst mens den pågår) Det er jo også vanlig at sexhyppighet i parforhold går ned i løpet av det første året. Periodekåt mann
Gjest Gjest_max_* Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Det finnes en tegneserie med vikingen Hårek som er illustrerende: Ut av en brennende borg kommer de unge vikingene løpende, med hver sin hylende ungmø over skulderen. Bakerst kommer den aldrende Hårek, med kokken på ryggen. Mindre sex, mer mat, sånn går det med gutta etterhvert, he he.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå