Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Jeg har hatt mistanke om soppinnfeksjon og kjøpte canesten i går, med sånn krem og vaginal pille. Tok den i går kveld. 1-pille, ikke den med 6. Men nå har jeg plutselig i dagen etterpå fått skikkelig vondt i magen. Høyt oppe. Har aldri hatt det slik før, og det har ingenting med menstruasjon å gjøre. Er det vanlig at det gjør sånn vondt? Ellers skal jo denne pillen "komme ut" på noen måte. Er det dette som er vondt? Usj... Klarer ikke å sitte oppreist...
hufsa! Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Heia,har aldri hørt noen få vondt av den pilla.Den beg jo å gå i oppløsning så fort den er på plasss så det er nok bare tillfelldig at du har vondt i magen sammtidig.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Jeg også tok denne pillen i går. Men fikk beskjed av apoteket at jeg skulle ta vivag samtidig. Å når jeg da skulle sette inn en ny vivag kapsel i dag. Så merket jeg at den andre kapselen fortsatt var der. Det skal vel ikke være slik ???
Gjest navnelapp Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Du får ikkje vondt i magen av canesten, det skuldast nok noko anna. Pillen går sakte i oppløysing, så det kan vere litt "grus" der i dagane etter at du har putta den inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå