Gå til innhold

Død baby stjålet


Gjest Wacmoc

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på hva som kan ha fått noen til å gjøre noe sånt... det burde vel ikke være så vanskelig å finne ut, jeg mener, hvem som helst har vel ikke hatt tilgang til kisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå ble jeg lei meg. Det må være jæ**** nok å miste et barn, men å i tillegg måtte gå igjennom dette!?! Fy søren. Hva i all verden kan ligge bak noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva som kan ha fått noen til å gjøre noe sånt... det burde vel ikke være så vanskelig å finne ut, jeg mener, hvem som helst har vel ikke hatt tilgang til kisten?

Dessverre kan det være flere enn du tror. Link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg. Dødt er dødt.

Foreldrene og alle andre med even til å vise empati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som kan ha fått noen til å gjøre noe sånt... det burde vel ikke være så vanskelig å finne ut, jeg mener, hvem som helst har vel ikke hatt tilgang til kisten?

Døren inn til rommet hvor kisten lå var ulåst, så sånns ett kan hvem som helst ha tatt seg inn der.

Men et kan umulig være så mange som vet om at døren er ulåst, går inn og kikker oppi kistene og tar med seg en død baby. Her er det noe mer muffens enn at noen tilfeldig har stjålet et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døren inn til rommet hvor kisten lå var ulåst, så sånns ett kan hvem som helst ha tatt seg inn der.

Men et kan umulig være så mange som vet om at døren er ulåst, går inn og kikker oppi kistene og tar med seg en død baby. Her er det noe mer muffens enn at noen tilfeldig har stjålet et barn.

Kanskje en nekrofil pleier å gå inn der?

Det er jo lettere å ta med seg en baby enn en voksen. Kanskje vedkommende regnet med at det ikke ville bli oppdaget hvis lokket på kista var skrudd igjen. Grunnen til at det ble oppdaget var at moren ville legge en ting i kista. Hvis hun ikke hadde gjort det kunne det endt med at de hadde begravet en tom kiste.

Må være tragisk for foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en nekrofil pleier å gå inn der?

Det er jo lettere å ta med seg en baby enn en voksen. Kanskje vedkommende regnet med at det ikke ville bli oppdaget hvis lokket på kista var skrudd igjen. Grunnen til at det ble oppdaget var at moren ville legge en ting i kista. Hvis hun ikke hadde gjort det kunne det endt med at de hadde begravet en tom kiste.

Må være tragisk for foreldrene.

Men hvis en nekrofil pleier å gå inn der, så tror jeg kanskje at det hadde vært oppdaget noe ureglementert tidligere. Og selv om man er nekrofil, så betyr ikke det at man bruker døde barn.

Det er få menensker som er nekrofile og det er enda færre av disse som er konsentrert om døde bayber. Og så har vi det at vedkommende visste at døra var ulåst. Dette blir for mange særtrekk på en gang til at jeg tror at det er en tilfeldighet. Hva jeg tror vet jeg egentlig ikke, men jeg tror det er noe muffens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må det stå en veldig syk person bak denne gjerningen. Jeg får helt vondt inni meg når jeg tenker på hvordan de stakkars foreldrene må ha det nå. Håper politiet klarer å løse saken raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette får jo saken til å virke enda merkeligere:

Carin Björnvall, tillförordnad chef på kyrkogårdsförvaltningen i Stockholm, kan inte förklara hur det avlidna barnet har kunnat försvinna.

– Vi har aldrig haft något med den här kistan att göra överhuvudtaget, säger hon till TT.

Hon säger att kistan aldrig skrevs in, togs emot eller kvitterades på någon av de tre platser i Stockholm som kyrkogårdsförvaltningen anvisar i avvaktan på en ceremoni.

Kilde: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4978067.ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hermina
Hvem bryr seg. Dødt er dødt.

KJære deg , du kan ikke skrive noe slikt!

Mine beste venner mistet sin baby i fjord, det var et hardt slag for dem å legge sin baby i en kiste og ikke i en vugge som det burde være. Denne babyen har man bært i mange måneder og man har fått et forhold til den lille himmelskatten i magen. (er gravid selv nå, så jeg vet hvordan det føles)

Når man først må innse at babyen man elsker, og har ventet på er død og må legges i en kiste, kan jeg tenke meg det er umenneskelig vondt at babyen i tillegg blir borte.... Man vil gjerne ha en grav, i det minste å gå til.

Mennesker som kan gjøre noe slik må være veldig veldig syke!

Mine tanker går til foreldrene og familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre kan det være flere enn du tror. Link.

Ja, jeg fikk det med meg pånyhetene i går kveld.

Vet de forresten at den døde babyen lå i kisten da kisten ble plassert i det ulåste rommet?

Hvis de gjør det slik som det er vanlig her i landet, så tar man avskjed med den døde, er til stede når lokket legges på og følger kisten til kapellet/kirken der bisettelsen/begravelsen skal finne sted.

Jeg synes det er rart at rommet der de døde oppbevares før en begravelse ikke er låst, selv om man ikke regner med at noen kan gå inn og stjele et lik. Man må egentlig ta høyde for vandalisme, sånn som tilstandene er blitt rundt omkring. Det er jo så mange mennesker som går fritt rundt som aldri burde gått et sted uten tilsyn så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en sak for noen år siden der medisinerstudenter i Ungarn (også norske) stjal lik for å dissekere dem i badekaret hjemme, og dermed øke sjansene for å stå på anatomieksamen. Mange rare folk, lettere å ta med en baby enn en voksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helt forferdelig
Uff, nå ble jeg lei meg. Det må være jæ**** nok å miste et barn, men å i tillegg måtte gå igjennom dette!?! Fy søren.

Det samme tenkte jeg. Tenk å oppleve det grusomme og horrible å miste et barn. Og så midt oppe i sorgen og fortvilelsen, så stjeler noen barnet deres! :tristbla: Har største medfølelse for foreldrene. Håper de(n) som har tatt barnet finner det i hjertet sitt å gjøre det eneste rette og levere tilbake barnet.

Det kan være mange som kan ha tatt barnet, dessverre. Noen som:

- er nekrofil

- akkurat har mistet eget barn (ofte sinnsforvirrede mødre)

- vil ha tak i barnet for kroppen som "verktøy" (leger, forskere, studenter)

- har hatt et forhold til noen av de og som er sykelig opphengt i de (slik som hun fra Tyskland drepte kona og barna til elskeren sin i Sverige)

- er stalker av landslagstrenerern

- en tilfeldig sinnsforvirret person (en som er i pykose)

Like medfølende kommentar som svensk politi uttale. Sitat:

- Hvorfor ventet dere så lenge som i tre dager?

- Tiden er jo ikke så viktig her lenger. Det dreier seg jo ikke om liv eller død.

Ja, ja.

:hakeslepp: Huff! Sa de virkelig det! Dette er det verste jeg har hørt. Snakk om lite empati og sympati. Og dess lengre tid som går, desto vanskeligere er saken å løse, så da må de mene at det ikke er så farlig om de ikke løser det da... siden de vet barnet allerede er død. Kanskje politiet (og noen andre gjester som har postet her) skulle få et eller flere oppdateringskurs om å være menneske, og om vanlig mennesklig psyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...