Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 http://www.5080.no/2009/01/tegn-pa-%C3%B8k...antibergenisme/ Statistikken lyver ikke. Tallet på uføretrygdete og tallet på Bergensere er helt like. Dermed vet vi at alle Bergensere hever uføretrygd og i følge fremskrittspartiet er de altså trygdemisbrukere. Kan ikke EN av dem ta seg jobb i hvertfall, f.eks som politimann eller dørvakt ?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Merker jeg har en liten crush på bergensergjesten :rødme: Det at tallene stemmer så bra kan ikke være noen tilfeldighet. Kjempefint at noen gjør oss oppmerksom på den skjulte faren fra vest.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 http://www.5080.no/2009/01/tegn-pa-%C3%B8k...antibergenisme/ Statistikken lyver ikke. Tallet på uføretrygdete og tallet på Bergensere er helt like. Dermed vet vi at alle Bergensere hever uføretrygd og i følge fremskrittspartiet er de altså trygdemisbrukere. Kan ikke EN av dem ta seg jobb i hvertfall, f.eks som politimann eller dørvakt ? Siden statistikk ikke kan lyge så har jeg et problem. Enten: A) har jeg blitt snytt for uføretrygd i en evighet og den "jobben" jeg har er ren innbillning B) jeg er ikke Bergenser Hm ... jeg vet ikke hva som er verst.
ToveM Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Kjenner da mange bergensere som ikke er på trygd...meg selv inkludert, men nå bor jo ikke jeg i Bergen lengre, så jeg regnes kanskje ikke som bergenser heller
*Nessa* Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Merker jeg har en liten crush på bergensergjesten :rødme: Det at tallene stemmer så bra kan ikke være noen tilfeldighet. Kjempefint at noen gjør oss oppmerksom på den skjulte faren fra vest. HA HA HA!
Gjest Lily1 Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Nå kjenner jeg identitetskrisen komme... er jeg egentlig bergenser siden jeg har uføretrygd? :klø: Tenk om jeg må begynne å heie på Brann, skarre på "r-en", legge til -en etter alle guttenavn (hvordan gjør jeg det med navn som slutter på e tro? :klø: ), lære meg å si "syv fjell", i stedet for sju fjell, lære meg å like regntøy... Jeg må spørre mamma om pappa er pappa'n min på ordentlig, for dette høres skummelt ut! *mistenksom*
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #9 Skrevet 24. april 2009 Du skal nok se at det er melkemannen fra Berrrrgeeen som er pappan din! *gjest puster lettet ut for hun er ikke berrrgeeenser*
Pialill Skrevet 28. april 2009 #10 Skrevet 28. april 2009 Du skal nok se at det er melkemannen fra Berrrrgeeen som er pappan din! *gjest puster lettet ut for hun er ikke berrrgeeenser* Det kan jo ikke være en melkemann som er pappaen hennes, i såfall må det være en tidligere melkemann som nå er på uføretrygd
Gjest Lily1 Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 (endret) Det kan jo ikke være en melkemann som er pappaen hennes, i såfall må det være en tidligere melkemann som nå er på uføretrygd Det er faktisk melkemannen som er pappa'n min... Jeg spurte mamma i går om det var melkemannen som var pappa'n, og tror dere ikke at hun begynte å le, før hun svarte bekreftende at det var nok melkemannen ja... Men han er ikke fra bergen da... Jeg visste ikke at pappa jobbet som melkemann en stund før jeg ble født, så jeg ble faktisk temmelig sjokkert da hun sa "ja". Endret 29. april 2009 av Lily1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå