Gå til innhold

Urolige bein


Fremhevede innlegg

Gjest Kråkaa
Skrevet

For tiden så plages jeg enormt med urolige bein. Er helt forfærdelig når jeg våkner om natten av at det er en slags kløe inni føttene og jeg blir liggende å bare vri meg ett par timer.

Er det noen som har noen erfaring med ett eller annet som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For tiden så plages jeg enormt med urolige bein. Er helt forfærdelig når jeg våkner om natten av at det er en slags kløe inni føttene og jeg blir liggende å bare vri meg ett par timer.

Er det noen som har noen erfaring med ett eller annet som kan hjelpe?

åh, det er utrolig plagsomt, slet mye med det før. Men var på apoteket og ble anbefalt en slags gele (husker ikke hva den heter) men den var beregna på stive og støle muskler. Vet at det ikke er det du plages med, og ikke jeg heller, men den funka faktisk. :) Var skikkelig avkjølende, bare smørte det på områdene det kilte, så gikk det som regel over. Var en liten rund boks med blå gele inni. Men hør på apoteket du :)

Gjest Kråkaa
Skrevet
åh, det er utrolig plagsomt, slet mye med det før. Men var på apoteket og ble anbefalt en slags gele (husker ikke hva den heter) men den var beregna på stive og støle muskler. Vet at det ikke er det du plages med, og ikke jeg heller, men den funka faktisk. :) Var skikkelig avkjølende, bare smørte det på områdene det kilte, så gikk det som regel over. Var en liten rund boks med blå gele inni. Men hør på apoteket du :)

Det høres mistenkelig ut som den der eis-gel-2000.. Har den,og den er for stive og støle muskler. Kan prøve den. Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...