Gjest Gjest_marte_* Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Jeg er student og har kombinert soverom/oppholdsrom på ca 25 kvm. Jeg vil gjerne ha strandtema på rommet, men jeg er så lite kreativ!! Det eneste jeg har, er noen skjell i en glasskål, med et stearinlys oppi. Og så har jeg en palme-lignende plante. Dere kreative mennesker, kom med forslag!!
Gjest Murmeldyr Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Søk på "New England stil", "nautical style", "maritim stil", så finner du sikkert noen interiørblogger og sider som vil inspirere deg! Hvis du går inn på siden http://www.norskeinteriorblogger.blogspot.com/ finner du mange fine blogger. F eks Karnas hus og Camilla at home.
toyses Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Runde stener fungerer fint som pyntegjenstander, legg dem på bordet eller i hylla. Hvis du søker på "beach" på allposters.com finner du plakater med strandbilder. Når du er på en strand, ta med deg litt sand hjem legg det i en glass-skål og sett oppi et hvitt kubbelys. Heklede sengetepper har fin effekt. Lyslykter er fint. Bruk disse fargene/mønstrene: mørkeblå, lyseblå, striper, masse hvitt, naturelementer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå