moniken Skrevet 18. april 2002 #1 Skrevet 18. april 2002 Jeg har fått et tilbud av min kusine på kr. 180,- pr. kuvert ved koldtbord. Men så var det dette med middag, da... Jeg har veldig lyst til å ha middag, men det kunne være greit om noen hadde forslag til noe som er rimelig, men godt. Da kunne man kanskje stå for noe av matlagingen selv. Dessuten, er det noen av dere som har bra linker til catering-firmaer som er "billig og bra"?
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #2 Skrevet 18. april 2002 Vi skal ha kald kokt laks, poteter, gulrøtter, agurksalat og sandefjordsmør. Til forret melon og spekeskinke.. Fruksalat med friske frukter og is til dessert. Ordner det meste på forrhånd selv. Har en venn som er kokk, han lager sandefjordsmør og koker poteter og gr.saker i tillegg til at han legger opp maten på fat.. Dette blir ikke så verst i pris, og enkelt og ikke minst veldig godt...
CecilieB Skrevet 18. april 2002 #3 Skrevet 18. april 2002 Vi valgte koldtbord av to grunner. 150 kr.per kuvert + at man da trenger færre hjelpere og det da også blir billigere. Vi kunne godt tenkt oss middag, men vi ville da ha noe litt annet enn vanlig søndagsmiddag, og det ble da ganske dyrt på vårt minimale budsjett. 12
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #4 Skrevet 19. april 2002 En middagskuvert koster rundt 200 kroner. Hvis dere vil gjøre det billigere kan dere jo lage forrett og dessert selv, så blir det max 150 kr pr kuvert for selve hovedretten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå