Gjest fat Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Flere som har opplevd dette? Hvor mye? Gikk dere ned igjen etter en stund eller var det varig? Har gått opp 2-3 kilo på noen uker nå :/ Noen som vet hvorfor? Pga vann? sukk
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Sluttet på yasmin i oktober, men opplevde ikke noen endring i vekt overhodet. Jeg har vel egentlig hørt at det er motsatt - dersom man har gått opp et par kilo når man begynner, hender det man mister disse når man slutter. Men med så lite hormoner det er i p-piller i dag har de egentlig minimal innvirkning på kroppen.
Gjest TS Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Det hører med til historien at jeg gikk ned noen kilo da jeg startet på yasmin for 7-8 år siden også..og vekten har vært helt stabil alle disse årene, så jeg merker det veldig lett at jeg nå går opp noen kilo igjen.
Gjest Gjest_Nefer_* Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Jeg sluttet med yamin i fabruar etter 6 år på pilla. Jeg gikk opp 3 kg =/ Men har hedlgvis fått dem av igjen nå
Gjest ts Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Jeg sluttet med yamin i fabruar etter 6 år på pilla. Jeg gikk opp 3 kg =/ Men har hedlgvis fått dem av igjen nå Hvor lang tid tok det før du gikk ned igjen? Måtte du slanke deg eller skjedde det av seg selv? Noen som vet hvorfor dette skjer med yasmin? Har det med vannsamling å gjøre?
Gjest Gjest_Nefer_* Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Hvor lang tid tok det før du gikk ned igjen? Måtte du slanke deg eller skjedde det av seg selv? Noen som vet hvorfor dette skjer med yasmin? Har det med vannsamling å gjøre? Jeg trente ekstra og sluttet med snop i helga, så gikk de vekk. Jeg ga opp å gå å vente i tilfelle det var vann, fordi de hang jo på enda etter 4-5 uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå