freezepop Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #261 Del Skrevet 9. juli 2009 Åherrefaen da... Enda et slag for vårt fantastiske Sosialkontor, som tydeligvis har som eneste oppgave å trykke deg ned i grusen, og sørge for at du på ingen måte skal komme deg opp igjen, men bare ikke dø. Skjer det noe så heldig at du kansje får en pengegave fra familie så blir det trukket fra neste utbetaling. Noe som da vil si, at vi nå står her med penger til å overleve for, men ikke penger til husleie eller strømregninger... Så blir da å ta hatten i hånden, smøre knærne med aloe vera og gå i banken og skaffe kreditt eller et forbrukslån. "yay". (Og, i might be out of line, men et lite hurra for svigermor som krever at vi hjelper henne når og hvor som helst, men som var så 'snill' at hun lånte oss 1500 kroner i Arvika (når vi trengte 1500+å få dekka overdraget), spilte litt martyr over det, og overførte de smack tilbake det minuttet pengene var kommet inn, enda hun må ha sett at det var mye mindre enn beregna... det varmer) Yay for "endelig en slappe-av-dag". piss. Sorry for bitter-post, må få det ut ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 9. juli 2009 #262 Del Skrevet 9. juli 2009 på både sosialen og mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #263 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvis noen lurer på hvorfor det er så lenge siden jeg har oppdatert så har det mye å gjøre med at jeg er midlertidig begravd og selvutviklende (?) ninjasmiley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 17. juli 2009 100% random, men jeg blir provosert av reklame på Spotify. Alle gikk ned i vekt, untatt Aksel, han brukte feil kapsel ...hva. FAEN!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå