Sisilie Skrevet 16. juli 2003 #21 Del Skrevet 16. juli 2003 -Nå skal jeg mumse i meg restene av kyllingsalaten fra idag - sammen med litt is-vann og kanskje en skvett rødvin........mmm..... Cola, hva er det?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 16. juli 2003 #22 Del Skrevet 16. juli 2003 Liker light brusen jeg, spesielt Tab X-tra.... Og hamburgere med alt på, ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. juli 2003 #23 Del Skrevet 16. juli 2003 Liker ikke lett brus :-? tror ikke de er noe mindre skadelig enn brus med sukker egentlig. Hver sin smak da, bryr meg lite om hva andre drikker :D For å nevne en ting syns er tåpelig, som har litt sammenheng.. Folk som går rett på mc donalds etter trening.. her ligger de rett ved.. og det er maaange som går rett dit. Det begriper jeg ikke :o (altså skjer det en gang så har det ikke noe å si. men gjennomført dit rett etterpå).. uhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 17. juli 2003 #24 Del Skrevet 17. juli 2003 Liker ikke lett brus :-? tror ikke de er noe mindre skadelig enn brus med sukker egentlig. Hver sin smak da, bryr meg lite om hva andre drikker :D For å nevne en ting syns er tåpelig, som har litt sammenheng.. Folk som går rett på mc donalds etter trening.. her ligger de rett ved.. og det er maaange som går rett dit. Det begriper jeg ikke :o (altså skjer det en gang så har det ikke noe å si. men gjennomført dit rett etterpå).. uhh De føler sikkert at de må ha en belønning for at de har trent Liker best brus med sukker, men sjelden jeg drikker det. Vann er min favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2003 #25 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg er ikke slank, heller ikke feit. Jeg kjøper klærne mine hos BB på HM, og vet jeg ser pokker så bra ut uansett! Jeg spiser sjeldent burger, men om jeg gjør det er det med en cola til. Light-brus er ikke noe godt (vaffal ikke de jeg har smakt!) og jaggu sitter jeg ikke her forran PC`en og drikker en colaboks!!! :o Uff....det er trist det........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. juli 2003 #26 Del Skrevet 17. juli 2003 Er det nå sånn at alt virkelig ER slik vi oppfatter det bestandig? Når vi ser en som drikker light-brus til hamburger, vet vi NOE om hvordan matvaner dette mennesket har hatt før? Dersom vedkommende i mange år har spist TO hamburgere OG vanlig cola til, er det ikke da ett skritt i riktig retning for DEN personen dersom vedkommende nå spiser en hamburger og kalorifattig brus til? Selv om ikke vi rundt ser det, fordi vi faktisk ikke kjenner vedkommende, kan det jo allikevel være slik sant? Når vi ser en som først er å trener på helsestudio, for så å gå på mcdonalds etterpå, hva vet vi om dette menneskets tidligere vaner? Dersom personen tidligere gikk DIREKTE til mcdonalds UTEN å trene i det hele tatt, er det ikke da bedre at vedkommende nå trener en runde FØR vedkommende går sin vante gang på mcdonalds? Kanskje personen spiste dobbelt så mye før, med dessert, mens nå tar en treningsrunde og bare spiser en hamburger etterpå? Hva vet vi om det? Hva er det som gjør at endel mennesker absolutt er nødt til å MENE så skrekkelig mye om fremmedes vaner, vekt og helse? Er det mennesker vi kjenner og bekymrer oss for så er det jo en ting, men det ukjente mennesket på gata er det ikke bekymring som gjør at vi sladrer om, men noe heeelt annet! Selv trener jeg regelmessig, jeg drikker aldri brus og spiser aldri hamburgere/junkfood, ukjente ville ant trodd jeg prøvde å være eller er skrekkelig sunn, men det er også feil, det kommer av at jeg elsker treningsformen min, jeg tåler ikke kullsyre og blir dårlig av junkfood.... men det er det jo ingen fremmede på gata som vet, fordi de ikke kjenner meg! Sånn er det med oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 17. juli 2003 #27 Del Skrevet 17. juli 2003 At det er mulig å være så fordomsfull... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. juli 2003 #28 Del Skrevet 17. juli 2003 Oisann! Jeg drikker pepsimax og er feit, men jeg spiser heller ikke hamburgere og foretrekker salat uten dressing og rundstykker uten smør.. HAHA der fikk DU den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2003 #29 Del Skrevet 17. juli 2003 jeg flytter denne til snikk -snakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 17. juli 2003 #30 Del Skrevet 17. juli 2003 Er veldig enig i det du skriver aline, du har fullstendig rett. Jeg ser ikke ned på eller dømmer overvektige på noen måte og de får spise akkurat det de vil for min del. Jeg synes det er trist at alt skal belønnes med mat. Hvis man er glad, lei seg, har vært flink, trent, har bursdag, fest...så skal det belønnes med mat. Hvorfor ikke belønne seg selv med noe annet man liker å gjøre, enn å spise mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. juli 2003 #31 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg ser ikke ned på eller dømmer overvektige på noen måte og de får spise akkurat det de vil for min del. Er så enig. Det er så mange som i dag tenker på vekten og sliter seg gjennom slankekur etter slankekur, jeg mener det egentlig er feil ... Man kan vel ha et like fint liv selvom man er "over" gjennomsnittet. Tenk om vi alle skulle vandre rundt enten radmagre, tykke eller "feite". Hvor trist ville det ikke bli, om vi alle skulle være like? Nei, en får være som man er, og prøve å være glad i seg selv, og andre slik de er. Og bare en ting jeg lurer på ... Hva er "relativt normal", og hvem er det som egentlig setter "den grensen"? Hvis "normalen" er lik de fleste, så får jeg takke meg til de "relativt unormale"! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #32 Del Skrevet 17. juli 2003 *endelig en tråd der Tex får kose seg med valget mellom leverpostei og kokt skinke i fred...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clea Skrevet 17. juli 2003 #33 Del Skrevet 17. juli 2003 hehe...jeg skjønner hva du mener Gjest... Synest selv det ser tåpelig ut...! Snakker ikke om generelt(!!), men når jeg VET at folk slanker seg og sitter og gomler cheeseburger med LIGHT-brus fordi det er "sunnere", haha.. tragisk!! Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2003 #34 Del Skrevet 17. juli 2003 *endelig en tråd der Tex får kose seg med valget mellom leverpostei og kokt skinke i fred...* Og valget falt på......????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 17. juli 2003 #35 Del Skrevet 17. juli 2003 Det er jammen sant som det påstås "At du snart blir sett mer opp til om du blir tatt på fersken mens du nyter din venninnes mann enn om man blir tatt på fersken mens man nyter en sjokolade"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 19. juli 2003 #36 Del Skrevet 19. juli 2003 Må bare si at dette er en av de teiteste trådene jeg har sett.. Det å samle alle "feite" under ett begrep, og det å snakke så nedsettende?? Hallo? Jeg har faktisk et prinsipp om at jeg ikke drikker noe med sukker i.. bare en sånn ting jeg har. Unntatt f.eks iste, kakao og sånt. Prøver å holde meg unna sukker i drikker, siden jeg får i meg nok sukker i maten, og det er så mange gode drikker uten sukker.. Så lurer jeg litt på hva denne gjesten mener med feit også da.. Og det at noen mennesker er større enn andre, har gjerne med matvaner også. De spiser det de vil.. Og i tillegg er fornøyde med seg selv, og hva søren er galt med det? Og i tillegg bli slaktet fordi du tilfeldigvis i tillegg er glad i Light-brus?? Nei, noen er bare merkelige.. Og har det tydeligvis ikke helt godt med seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. juli 2003 #37 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg er feit. Jeg drikker helst bare Cola Light..... Fordi jeg liker det best, liker ikke vanlig cola. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 19. juli 2003 #38 Del Skrevet 19. juli 2003 :setter den feite rumpa si på gjesten mens jeg nyter et glass iskald Cola i varmen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. juli 2003 #39 Del Skrevet 19. juli 2003 - det er fordi jeg mener sukker er sunnere enn tilsetningstoffer. Syns f.eks Pepsi Max er mye søtere på smak enn Cola... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2003 #40 Del Skrevet 19. juli 2003 :setter den feite rumpa si på gjesten mens jeg nyter et glass iskald Cola i varmen: SKÅL, KIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå