Gå til innhold

PH - Mobbing


*Nessa*

Anbefalte innlegg

Lurer på hva folk syntes om mobbingen på Paradise Hotel?

Ganske overaskende at hun Lene studerer Psykologi når hun driver med Personangrep, Mobbing & Utsyking! Nanna er bare tom i hode å Carita en atpåklatt! :fnise:

Jeg for min del er rystet over slik oppførsel! :hakeslepp:

Endret av *Nessa*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kråkaa

Synes det vi har sett i det siste er utrolig skremmende! Jeg merka at jeg ble nesten litt redd under Mandagens episode. Og det satte en skrekk i meg den uttalelsen som Nanna kom med (for å komme med noe konkret) om at hun håpet at Margrete ble tatt bakfra av en elefant og at hun ville dø av indre blødninger.

Joda,jeg har tatt meg selv i å desverre baksnakke folk jeg ikke ser opp til jeg også men har ALDRI vært i nærheten av slik ordbruk.

Mange kan jo synes at det som blir sagt der inne (slik som den kommentaren til Nanna) er kult og benytte seg av det og bruke det i en mobbe-situasjon.

Jeg vet ikke om det er disse deltagerne som er utrolig ekstreme eller om dette er et resultat av reality-shows generelt..

Endret av Kråkaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en viss forståelse for at det blir intenst der inne. Når det er sagt så er jeg mer fascinert over hva det er som gjør at folk stiller opp på sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en viss forståelse for at det blir intenst der inne. Når det er sagt så er jeg mer fascinert over hva det er som gjør at folk stiller opp på sånne ting.

Syntes ikke det er særlig facinerende men skremmende! Voksene jenter. Kommer med ganske brutale utaalser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lord of the flies

Mobbingen er som hentet rett ut av Lord of the flies. Men boka/filmen viste hvordan barn som enda ikke har utviklet fullgode empatiske egenskaper vil kunne fungere uten rettledning fra voksne mennesker. Personene på PH burde i teorien være gamle nok.

Fellesjentene trenger en hakkekylling. Den som ikke underkuer seg queen bitchen og samtidig skiller seg ut blir hakkekyllingen. Noor ble jo nesten denne personen i starten, men hun fikk litt juling, gjorde seg underdanig og innordnet seg alfapersonlighetene (typisk oppførsel for primitive flokkdyr). Ida var også en stund denne personen, men også hun gjorde seg underdanig, og ble godtatt under nåde.

Fellesjentenes primitive oppførsel vil nok ikke slutte før M også gjør seg underdanig (hun må krype for Lene), eller knekker og går ut. Alternativt så vil det slutte ved at queen bitchen (Lene) går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut med Lene. Hun unnskyldet bare i dag fordi at hun MÅTTE å jeg har en viss anelse om at dette kommer til å fortsette bare ikke like åpenlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tross alt har fortsatt de fleste gutta klart å holde seg rimelig bra i skinnet selv om de lever i den samme "boblen". Ingen unnskyldning det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tross alt har fortsatt de fleste gutta klart å holde seg rimelig bra i skinnet selv om de lever i den samme "boblen". Ingen unnskyldning det...

Syntes ikke Petter eller Andre har vært noe bedre enn jentene der inne. Petter er usmakelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...