Gå til innhold

Hvor våt har du vært?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Darcy_*
Skrevet

Hvor våt har du vært? Har du vært så våt at det har blitt synlig fukt på buksen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Darcy_*
Skrevet

I hvilken "setting" var det?

Gjest Gjest_Darcy_*
Skrevet

Hehe, jepp :) Men var du ute bland folk eller var det før du skulle onanere/ha sex?

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt på meg klær hadde det nok gåt igjennom buksen, men når jeg er så flink til å kaste klærne mine som jeg er, renner det bare bakover eller nedover :fnise:

Skrevet

Datet en fyr en gang som gjorde meg så våt at trusen ble ubehagelig klissvått. Kjentes ut som den måtte vris opp. Den eneste løsningen var å ta den av. Resten skjønner sikker de fleste

Skrevet

Øhm, jeg ble det fordi jeg skulle treffe en jeg var utrolig tent på og forelsket i. Han gav meg ett kyss, og jeg fikk orgasme og det rant gjennom buksene... :sjenert:

Skrevet

Du imponerer KateW ;)

Skrevet

Ei jeg var sammen med for et par år siden blei sinnsykt våt. Hvis vi hadde 69 så drypte det på ansiktet mitt og i munnen min. Litt deilig egentlig :lur:

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Å ta hånda ned i buksa til dama og kjenne at hun er våt, da koker det over for meg. :) Det er uten tvil det jeg tenner mest på.

Skrevet
Øhm, jeg ble det fordi jeg skulle treffe en jeg var utrolig tent på og forelsket i. Han gav meg ett kyss, og jeg fikk orgasme og det rant gjennom buksene... :sjenert:

MISUNNELIG! Jeg vil også oppleve et så hott kyss!!

Skrevet
Hvor våt har du vært? Har du vært så våt at det har blitt synlig fukt på buksen?

Nei.. Klærne sitter sjeldent på når det er på det stadiet..

Skrevet

Ja, senest i dag..

som en annen her også sier - eneste løsning var å ta den av :humpe:

Skrevet
Hvor våt har du vært?

Jeg har vært like våt som vann. Det er vått det!

Gjest Gjest_Olga_*
Skrevet

Jeg var så våt en gang at det gikk igjennom treningsbuksa. Den var hvit, så det var noen som så litt rart på meg. Når jeg oppdaget det, løp jeg hjem. :fnise :sengekos:

Gjest Saftsuse
Skrevet

Noen ganger blir jeg så våt at brannvesenet tilkaller meg når det brenner.

Andre ganger blir jeg i hu og hast sendt til steder i verden (primært Afrika) som trenger væske.

Jeg har også blitt brukt under Dakar-Rally, slik at kjørerne kan drikke av meg på spesielle rasteplasser.

Men som regel fyller jeg bare opp baseng til øvre middelklasse-mennesker.

Skrevet
Noen ganger blir jeg så våt at brannvesenet tilkaller meg når det brenner.

Andre ganger blir jeg i hu og hast sendt til steder i verden (primært Afrika) som trenger væske.

Jeg har også blitt brukt under Dakar-Rally, slik at kjørerne kan drikke av meg på spesielle rasteplasser.

Men som regel fyller jeg bare opp baseng til øvre middelklasse-mennesker.

Takk for latteren, Saftsuse! :-) Dette er det beste jeg har lest i dag, haha!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...