Gjest Gjest_Darcy_* Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hvor våt har du vært? Har du vært så våt at det har blitt synlig fukt på buksen?
Gjest Gjest_Darcy_* Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Hehe, jepp Men var du ute bland folk eller var det før du skulle onanere/ha sex?
Hinata Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Hvis jeg hadde hatt på meg klær hadde det nok gåt igjennom buksen, men når jeg er så flink til å kaste klærne mine som jeg er, renner det bare bakover eller nedover
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Datet en fyr en gang som gjorde meg så våt at trusen ble ubehagelig klissvått. Kjentes ut som den måtte vris opp. Den eneste løsningen var å ta den av. Resten skjønner sikker de fleste
Gjest KateW Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Øhm, jeg ble det fordi jeg skulle treffe en jeg var utrolig tent på og forelsket i. Han gav meg ett kyss, og jeg fikk orgasme og det rant gjennom buksene...
grafenberg Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 Ei jeg var sammen med for et par år siden blei sinnsykt våt. Hvis vi hadde 69 så drypte det på ansiktet mitt og i munnen min. Litt deilig egentlig
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 22. april 2009 #12 Skrevet 22. april 2009 Å ta hånda ned i buksa til dama og kjenne at hun er våt, da koker det over for meg. Det er uten tvil det jeg tenner mest på.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Øhm, jeg ble det fordi jeg skulle treffe en jeg var utrolig tent på og forelsket i. Han gav meg ett kyss, og jeg fikk orgasme og det rant gjennom buksene... MISUNNELIG! Jeg vil også oppleve et så hott kyss!!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #14 Skrevet 22. april 2009 Hvor våt har du vært? Har du vært så våt at det har blitt synlig fukt på buksen? Nei.. Klærne sitter sjeldent på når det er på det stadiet..
Gjest :) Skrevet 22. april 2009 #15 Skrevet 22. april 2009 Ja, senest i dag.. som en annen her også sier - eneste løsning var å ta den av
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #16 Skrevet 22. april 2009 Hvor våt har du vært? Jeg har vært like våt som vann. Det er vått det!
Gjest Gjest_Olga_* Skrevet 24. april 2009 #17 Skrevet 24. april 2009 Jeg var så våt en gang at det gikk igjennom treningsbuksa. Den var hvit, så det var noen som så litt rart på meg. Når jeg oppdaget det, løp jeg hjem. :fnise
Gjest Saftsuse Skrevet 25. april 2009 #18 Skrevet 25. april 2009 Noen ganger blir jeg så våt at brannvesenet tilkaller meg når det brenner. Andre ganger blir jeg i hu og hast sendt til steder i verden (primært Afrika) som trenger væske. Jeg har også blitt brukt under Dakar-Rally, slik at kjørerne kan drikke av meg på spesielle rasteplasser. Men som regel fyller jeg bare opp baseng til øvre middelklasse-mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #19 Skrevet 25. april 2009 Noen ganger blir jeg så våt at brannvesenet tilkaller meg når det brenner. Andre ganger blir jeg i hu og hast sendt til steder i verden (primært Afrika) som trenger væske. Jeg har også blitt brukt under Dakar-Rally, slik at kjørerne kan drikke av meg på spesielle rasteplasser. Men som regel fyller jeg bare opp baseng til øvre middelklasse-mennesker. Takk for latteren, Saftsuse! :-) Dette er det beste jeg har lest i dag, haha!! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå