Gå til innhold

Middags Tips.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg har en ulempe å lage mye av det samme til middag hele tiden.

Noen gode tips?

Spiser egentlig det meste å veldig glad i fisk & pastasalat.

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ok, her har jeg samlet noen oppskrifter som jeg liker veldig godt, og som jeg synes er enkle å lage. Det ble veldig mye pastaretter (men jeg elsker pasta, og du var jo glad i pastasalat, så antar du liker andre pastaretter også). Jeg hadde ikke noe fiskeretter i bloggen min, dessverre, men håper du finner noe du liker :)

Makaroni med spinat, tomat og feta

Spaghetti med tomat og feta (hehe, høres ut som de to rettene er nesten like, men de smaker veldig forskjellig!)

Pasta med squash og pesto

Wokede grønnsaker med tortellini

Pastaform (skinke og fløtesaus)

Jambalaya

Baguettpizza

Pasta Carbonara

Hvit kyllingchili

Nachos

Endret av Markjordbær
Skrevet

Stekt ris!

Lag litt ekstra ris en dag du allerede skal lage dette og spar halvparten til stekt ris dagen etter. Det er også bedre å bruke kald ris, for da blir den ikke så grøtete.

Stek kylling/annet kjøtt

Putt oppi risen og annet du liker feks gulrøtter, reker, egg, purre.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Liker du tunfisk kan du proeve denne oppskriften fra en annen traad. Det hadde jeg til middag onsdag, og det var baade enkelt og veldig godt!

Råstek noen tynne potetskiver ørlite, gulroterninger etter smak, blank en løk, chop noen tomater eller ta hermetiske, og la det koke sammen noen minutter. Grovmalt pepper. Strø en kvart grønnsaksbuljongterning over. Hell bort mesteparten av tunfiskoljen, ha fisken i og la den trekke ettervarme noen minutter. - Tucalao.
Skrevet

Rekepasta med avocado!

Det er reker og avocado i en hvit saus smakt til med salt , pepper, sitron og hvitløk. Serveres med penne og hvitløksbaguette...mmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...