AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #21 Skrevet 31. august 2022 Gorgonzola skrev (2 timer siden): Jeg forsøker å ikke mene for mye om hysteriet som ligger i kvinners jakt på perfeksjon, hvordan de må se it og hva Instagram sier. Hva er "hårete legger"? Her i huset er det visstnok det når det har gått 48 timer siden høvelen/kremen behandlet dem, da er det såkalt "synes du det er ekkelt at de stikker litt"? Svaret er; nei, definitivt nei. Om det er 48 dager siden siste behandling og behåringen begynner å anta en form som kan minne om mine, da er svaret ja. Den underteksten du har på innleggene dine... den ene linjen er temmelig ekkel, er du klar over det? Det virker som du fronter pedofile. "Tiny girl"? Ikke "tine woman". Det virker som det menes et lite barn, en liten jente! Hvem er det du har kopiert noe så ekkelt fra? "!I can tell you from experience, that every guy needs to dump a huge load inside a tiny girl at least once in their life! Anonymkode: 71d89...39d 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #22 Skrevet 31. august 2022 Who da fack gjenopplivet den første tråden av de tusen på kg om hår på kvinner. Creepy loop, rett og slett hårreisende Anonymkode: b7b3e...745 1 1
Gorgonzola Skrevet 31. august 2022 #23 Skrevet 31. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Den underteksten du har på innleggene dine... den ene linjen er temmelig ekkel, er du klar over det? Det virker som du fronter pedofile. "Tiny girl"? Ikke "tine woman". Det virker som det menes et lite barn, en liten jente! Hvem er det du har kopiert noe så ekkelt fra? "!I can tell you from experience, that every guy needs to dump a huge load inside a tiny girl at least once in their life! Anonymkode: 71d89...39d At det var???😱 Å ja, jeg glemte nesten at vi var på KG, forumet der digresjoner, avsporinger og det å ikke svare/kommentere på det tråden faktisk har som tema får sel Kari E. Kaski (SV) til å fremstå som «in line» og tema relevant. Den linja i underteksten er slettes ikke ekkel, den er et slags postulat som på mange måter definerer menns biologiske «drive» gjennom livet. Du tolker den hysterisk, det handler IKKE om 14 åringer, så vet du det. Endret 31. august 2022 av Gorgonzola 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #25 Skrevet 31. august 2022 Når man blir «voksen nok» så lærer man seg at utseende ikke betyr alt. Har et eksempel, går ikke på legghår, men kan vel sammenlignes likevel. Selv hadde jeg en fordom mot overvektige menn, og det var virkelig ikke min ting. Men for noen år siden møtte jeg en fyr hvor alt bare klaffet. Kjemi alt, det var en person jeg bare ville være rundt, alltid. Og som tiden gikk, så begynte jeg å like utseende og, og har lært meg å like alt ved han, også den store magen. Og ville ikke forandret noen ting med han i dag, fordi, jeg liker han akkurat slik han er. Moralen er derfor at legghår ikke spiller all verdens rolle. Det er personen, innsiden, kvalitetene, egenskapene, verdiene, kjemien, slik ting er viktig. Om man dumper eller avviser noen ene og alle pga legghår, så var relasjonen skakkjørt fra start. Så mitt tips er, gjør det som du selv er komfortabel med. Ikke prøv å pass inn i en boks, og ikke gjør noe for andre. Om du shaver eller ikke shaver, så er det noe du gjør for deg selv, ikke for å tilfredstille noen andre sine krav. For om du finner noen som oppriktig er glad i deg, så er de glad i deg både med og uten legghår. Det er iværtfall mitt tips ☺️ Anonymkode: ca2b2...564 2 1
AnonymBruker 42 Skrevet 31. august 2022 #27 Skrevet 31. august 2022 (endret) Ja... Det er som det meste annet som ser veldig "maskulint/mannete" ut, IMO... Synes f.eks ikke hårete damearmhuler er "usexy"... Vet ikke hvaa "lÅgiiikken" i det er, men det er bare en "greie"... Har noen egne teorier, men... Rare greier, egentlig Edit : Ojjjjjj! 20år gæmmel tråd!!! Det så jeg ikke 🤣 Hvordan ender disse trådene med å bli gravd frem??? - det lurer jeg faktisk på Endret 31. august 2022 av AnonymBruker 42 1
Morpheus Skrevet 1. september 2022 #29 Skrevet 1. september 2022 Ja. Hårete legger er usexy. Det gjelder all kroppshår forøvrig.
volvo22 Skrevet 1. september 2022 #30 Skrevet 1. september 2022 Hårete legger er bare fint det! Men hva er forresten greia med damer og bikinilinja? Alle vet at kvinner har hår der, det er helt naturlig...Men ingen viser hårete bikinilinje i basseng, på stranda osv..?🤔
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #31 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (På 30.8.2022 den 20.01): Glatt er å foretrekke både på legger, mus og armhuler. Men alle gutter/menn som har litt i topplokket forstår at det ikke er mulig å vedlikeholde til enhver tid. Så litt pigger lever vi fint med. Det er tross alt andre grunner til at vi er glad i dere. Anonymkode: 55300...28f Heldig da jeg fant en som liker full busk. Enkelt for meg😉 Anonymkode: 606d1...34b 2
volvo22 Skrevet 1. september 2022 #32 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heldig da jeg fant en som liker full busk. Enkelt for meg😉 Anonymkode: 606d1...34b Heldig han som fant ei som kan like å gå for full busk også! 😊
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #33 Skrevet 1. september 2022 volvo22 skrev (1 time siden): Hårete legger er bare fint det! Men hva er forresten greia med damer og bikinilinja? Alle vet at kvinner har hår der, det er helt naturlig...Men ingen viser hårete bikinilinje i basseng, på stranda osv..?🤔 For min del går bikinilinja halvveis ned på låret, så om ikke jeg stusset så ville alle andre gjort det. Anonymkode: 1834c...d72 2
volvo22 Skrevet 1. september 2022 #34 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): For min del går bikinilinja halvveis ned på låret, så om ikke jeg stusset så ville alle andre gjort det. Anonymkode: 1834c...d72 Det er det jeg mener er så rart, at " alle " andre ville stussa. Hadde syntes det var en sexy, digg syn om du gikk sånn jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #35 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Who da fack gjenopplivet den første tråden av de tusen på kg om hår på kvinner. Creepy loop, rett og slett hårreisende Anonymkode: b7b3e...745 Gjenopplivet hva da? Hva snakker du om? ... Dette er en tråd om hår, ikke gjenoppliving. Anonymkode: bd3e7...f08
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #36 Skrevet 1. september 2022 Gutter ja. Menn bryr seg ikke. Anonymkode: 1918c...f28 1
AprilLudgate Skrevet 1. september 2022 #37 Skrevet 1. september 2022 Gorgonzola skrev (11 timer siden): At det var???😱 Å ja, jeg glemte nesten at vi var på KG, forumet der digresjoner, avsporinger og det å ikke svare/kommentere på det tråden faktisk har som tema får sel Kari E. Kaski (SV) til å fremstå som «in line» og tema relevant. Den linja i underteksten er slettes ikke ekkel, den er et slags postulat som på mange måter definerer menns biologiske «drive» gjennom livet. Du tolker den hysterisk, det handler IKKE om 14 åringer, så vet du det. 1. Kaski er SJEF 2. «Tiny girl»? Hvordan blir den ikke tolket som pedo? 6
Bamseklemmer Skrevet 1. september 2022 #38 Skrevet 1. september 2022 (endret) Etter 20 år har jeg ikke endret meg.. jeg elsker kvinner som er feminin, som rydder skogen for hennes og min fordel🥰 For når latskap fører til mindre lyst, da vet hun allerede at jeg er på tur ut døra🤭 Altså det er ikke hår i seg selv som er usexy.. det som er usexy er at hun ikke gjør noe med leggene, som gjør at det stikker. Men stikker det lengre opp.. på musa.. gjør det bare godt og sexy🤗 Endret 1. september 2022 av Bamseklemmer
Mr.Biff Skrevet 22. oktober 2022 #40 Skrevet 22. oktober 2022 Mr.Biff skrev (På 1.9.2022 den 0.30): Ja Er ikke du dame???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå