Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #1 Skrevet 18. april 2002 etter to dager, har hårene på leggene mine allerede begynt å vokse ut, og det stikker når jeg kjenner på de. jeg har en kjæreste, og han er veldig glad i meg.. men jeg lurer på om, selv om man elsker hverandre for den man er osv osv, ville dere heller foretrekke at de er "smooth" døgnet rundt, eller er det greit at det stikker litt i ny og ne? (det samme gjelder bikini og under armene) VÆR ÆRLIG
Cassandra Skrevet 18. april 2002 #2 Skrevet 18. april 2002 Hei du... Nå er jeg ingen gutt, men jeg svarer for det... for jeg kan gi deg det svaret min sambo har gitt meg Han sier at det ikke spiller noen rolle om jeg har hår på bena. Jeg har ganske lyse hår så de viser ikke så godt. Han sier det er bedre med utvokst hår enn hår som stikker... Så jeg barberer kun bena hvis jeg skal vise dem i offentlighet.. Når det gjelder resten av hårete områder så foretrekker han at jeg er barbert, men han elsker meg så klart like mye om jeg IKKE er det. Han barberer seg jo ikke hver dag.. så han forventer så klart ikke at jeg skal være trimmet til enhver tid. Han elsker jo det som bor i meg også.. ikke hvordan jeg SER ut... Jeg kunne vært så vakker jeg ville... uten noe mellom ørene, så hadde jeg ikke klart å holde på gubben heller 12
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. april 2002 #3 Skrevet 18. april 2002 Er ikke gutt men må blande meg inn nå. Her er det silkeglatt hud som gjelder. Men den barberingen er ikke noen god løsning for å holde seg glatt og lekker. Voks er tingen, eller epilator (en maskin som napper ut hårene med roten. Jenter som føles som en kaktus er ikke særlig gode å ta på er de? Milla _________________ Den eneste ekte Milla1212[ Dette Innlegg er endret av: Milla den 2002-04-18 19:20 ]
Gjest Hege Skrevet 18. april 2002 #4 Skrevet 18. april 2002 Har prøvd den der epilatoren jeg..ÆVVEEÆHH..12
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #5 Skrevet 18. april 2002 Ja på leggane går i små mengder, men under armane..... NEI!!!!!! ÆSJ...... Helsing gut
Linnda Skrevet 18. april 2002 #6 Skrevet 18. april 2002 Jeg også har prøvd sånn epilator. Og en sånn en er bannlyst hjemme hos meg. Værre selvpining har ikke jeg vært borti før!!!!!!!!! Ellers så syntes min samboer at det er best med glattbarbert under armene og på musa. Når det gjelder leggene er ikke det såååå nøye. 12
Tusenfryd Skrevet 18. april 2002 #7 Skrevet 18. april 2002 Epilator er glimrende. Hadde man bare ikke sett ut som ei ribba gås etterpå! Rosa nupper...uæææh....Der var det ikke mye silkemykt nei,... silképil my foot! En hel vinter brukte jeg faenskapen - det måtte jo bli silkemykt en gang. Men neida, så her er det barbering som gjelder. Og jeg har mye kropp å ta på, så om mine legger ikke er silkemyke døgnet rundt, så nei, dette blir for dumt altså. Barberer meg hver dag om sommeren og er strålende fornøyd med det. Min man er fornøyd med en kone som er fornøyd - da er alle fornøyd da. Fint, ikke sant?!12
Ada=) Skrevet 18. april 2002 #8 Skrevet 18. april 2002 Hei! Det kommer vel an på hvor mye hår man har? Jeg er lys og har lite hår på kroppen, og har aldri fjernet ett hår fra leggene. Ble sammen med kjæresten min på sommeren, så han la vel merke til det da. Det eneste han sier er at jeg ikke må begynne å barbere leggene pga stikkingen. Kommer til å bruke voks dersom behovet melder seg, jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #9 Skrevet 19. april 2002 Som gutt eller mann svarer jeg følgende: ja, det er ikke "lekkert" med jenter som har hår på "beina".
Amarone Skrevet 19. april 2002 #10 Skrevet 19. april 2002 Gutter liker ikke hår, og de liker ikke stikking. For de av oss som har hud som ikke tåler verken epilator eller voks er det da et valg mellom to onder. Amarone
Tiriltunge Skrevet 19. april 2002 #11 Skrevet 19. april 2002 Jeg har aldri fjernet hår fra leggene, og kommer heller aldri til å begynne med det. Har heller aldri fått høre noe negativt om at jeg har hårete legger. Synes vel egentlig dette hårhysteriet er vel overdrevent... Hår er naturlig!12 4 1
ivanka Skrevet 20. april 2002 #12 Skrevet 20. april 2002 jeg synes nå at resultatet blir mye glattere av barbering enn både epilator og voks! varer ikke like lenge, men det blir nå i alle fall ikke inngrodde hår av det. synes ikke epilator er vondt heller, men nuppene som kommer når hårene gror ut igjen er ikke mye lekre. klø gjør det også. nei, høvel og olje er det som gjelder! forøvrig får mannen i huset bare leve med at det vokser ut noen millimeter mellom hver gang jeg gidder å ta runden.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #13 Skrevet 21. april 2002 Hår.... Høres kanskje teit ut, men hår burdte eksistere kun som et minimum.. dama mi "må" pent nok barbere mus og fjerne hår på bena, hu tar det etpar ganger i uka, jeg for min del ser ikke ut som en ulv på bena eller i skrittet, ikke shava, men begrensa.. vi er alle forskjellige å må ofte ha det sånn vi trives med det! Lykke til!
Candy Skrevet 22. april 2002 #14 Skrevet 22. april 2002 Hår...... Hår er jo naturlig del av deg.... Men når man først har begynt å babere seg på leggene, er det vanskeli å slutte fordi man får disse svarte stikkende hårene som på meg synes jeg de gror ut igjen etter noen timer.... de forsvinner liksom ikke helt... selv om de er babert vekk... Min kjærest bryr seg ikke om de, men jeg gjør........ Svarte hår på leggene er ekkelt på meg i allefall..... KOZ
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #15 Skrevet 30. august 2022 Ja, det er usexy Anonymkode: bd3e7...f08
Illuminatum Skrevet 30. august 2022 #16 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er usexy Anonymkode: bd3e7...f08 Siden det er 20 år siden innlegget ble skrevet er det ikke sikkert at det lenger er relvant 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #17 Skrevet 30. august 2022 Glatt er å foretrekke både på legger, mus og armhuler. Men alle gutter/menn som har litt i topplokket forstår at det ikke er mulig å vedlikeholde til enhver tid. Så litt pigger lever vi fint med. Det er tross alt andre grunner til at vi er glad i dere. Anonymkode: 55300...28f 3
Gorgonzola Skrevet 31. august 2022 #19 Skrevet 31. august 2022 (endret) Jeg forsøker å ikke mene for mye om hysteriet som ligger i kvinners jakt på perfeksjon, hvordan de må se ut og hva Instagram sier. Hva er "hårete legger"? Her i huset er det visstnok det når det har gått 48 timer siden høvelen/kremen behandlet dem, da er det såkalt "synes du det er ekkelt at de stikker litt"? Svaret er; nei, definitivt nei. Om det er 48 dager siden siste behandling og behåringen begynner å anta en form som kan minne om mine, da er svaret ja. Endret 1. september 2022 av Gorgonzola 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå