Gjest Gjest_hm_* Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei! Jeg har nettopp hatt mensen, og har svidd en god del. Har derfor smørt meg med Canesten. Jeg trodde jeg var ferdig med både mensen og den eventuelle soppen igår, og hadde derfor sex. Jeg svidde litt under sexen, men klarte self ikke motstå å fullføre. Etter sex blødde jeg en god del, men fra et sår ved siden av skjedeåpningen... Det virker som om det ikke er selve skjedeåpningen som blør, men rett ved siden av, nede i den gropen. Det er ikke vondt, men blødde ganske mye, helt klart blod. Hjelp?
Gjest ts Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Det har jeg ikke råd til akkurat nå. Dessuten er det jo bare et sår som til slutt vil gro sammen - men lurte bare på om noen hadde vært borti det samme..
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Jeg skjønner ikke helt hva du vil ha svar på. Hvis det er et sår, som er ganske så sannsynlig hvis du har hatt sopp. Så gror det på noen dager. Fortsetter det å blø så er det lurt å komme seg til legen.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Du kan jo kanskje fortsette å smøre med canesten noen dager? Hvis du fortsetter å være eller få sår bør du høre med lege om et mer effektivt soppmiddel. Dette kan du ta gjennom fastlegen din, som også har mulighet for å sjekke om det ER sopp. Koster ikke mye med en legetime.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå