Mamma1 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei, jeg skal ha dåp neste helg og må da lage noen borddekorasjoner. Men; jeg har ikke lyst til å kjøpe disse dekorasjonene på blomsterforretninger- de er sinnsykt dyre. Det må da gå an å gjøre dette noe billigere? Trenger innspill til hva jeg kan gjøre. Det skal være ett langbord (formet som en U) ved middagen. Jeg skal ha hvit duk på hele bordet. Jeg har kjøpt 25meter rosa organza og 25 meter sølv, som jeg skal dandere som en løper langs midten av bordet. I tillegg så har jeg rosa servietter som da skal ligge på tallerken(?) og lyserosa stearinlys, som blir ganske høye. I tillegg til noen rosa telys jeg ikke vet hva jeg skal bruke til enda. Jeg trenger hjelp fra noen kreative sjeler der ute:)
Gjest Gjest_tips_* Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hei, jeg skal ha dåp neste helg og må da lage noen borddekorasjoner. Men; jeg har ikke lyst til å kjøpe disse dekorasjonene på blomsterforretninger- de er sinnsykt dyre. Det må da gå an å gjøre dette noe billigere? Trenger innspill til hva jeg kan gjøre. Det skal være ett langbord (formet som en U) ved middagen. Jeg skal ha hvit duk på hele bordet. Jeg har kjøpt 25meter rosa organza og 25 meter sølv, som jeg skal dandere som en løper langs midten av bordet. I tillegg så har jeg rosa servietter som da skal ligge på tallerken(?) og lyserosa stearinlys, som blir ganske høye. I tillegg til noen rosa telys jeg ikke vet hva jeg skal bruke til enda. Jeg trenger hjelp fra noen kreative sjeler der ute:) Hei Venninna mi hadde sånne lange smale vaser som går ien halvbue på bordet og har hull i hver ende. Så stakk det ut kalaliljer i hver ende. Litt usikker på hvor en får tak i sånne vaser, men det var i allefall fint og enkelt.
Mamma1 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Det hørtes veldig fint ut, men jeg har aldri sett sånne vaser.. Andre tips? Evt hvor jeg kan få kjøpt slike vaser?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Store glassboller med vann og rosa flytelys?
Imax Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Postet en sak på denne tråden som kan være et tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå