Leanne Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 på jobben er det vanlig at den som har bursdag tar med seg noe mat som vi koser oss med i pausen. De fleste velger å bake en kake eller lignende.. Men da det har vært mange bursdager, og folk som har sluttet osv har det vært mye kaker i det siste... så jeg tenkte jeg skulle finne på noe annet - men vet ikke helt hva... Det må kunne lages dagen før Det må være sunt (ihvertfall sunnere enn kake....) det kan gjerne være noe vi spiser kaldt - så slipper vi å varme opp (ikke absolutt krav) noen forslag?
MissStiles Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Hos meg på jobben, så tar vi med kake. Sist gang jeg hadde bursdag så bakte jeg brownies. Det var en hit!
Leanne Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Hos meg på jobben, så tar vi med kake. Sist gang jeg hadde bursdag så bakte jeg brownies. Det var en hit! joda.. men nå tenkte jeg meg noe annet enn kaker... har vært så mye av det i det siste...
Aurela Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Kanskje litt oppskåret frukt, annanas, mango, appelsiner, druer, kiwi osv? Blir jo fort dyrt om dere er mange som skal dele da.. Grove muffins med bær kanskje? Noe godt til lunsjen som alle kan spise, pai eller salat eller noe lignende..
Brud84 Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Her er noen forslag du kansje kan bruke: Kyllingsalat pastasalat Focatia muffins med ost og skinke innbakte pølser svensk "smørgåstorta" Spekefat m/tilbehør
NullHull Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Kjøp et par (eller fler eller færre ettersom hvor mange dere er)bokser med fruktcoctail, og litt ekstra frisk frukt i tillegg som du kutter opp og fraisher opp hermetikken med. Server med is eller krem (+ småkjeks/cookies e.l.)
Leanne Skrevet 22. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2009 Her er noen forslag du kansje kan bruke: muffins med ost og skinke svensk "smørgåstorta" har du noen oppskrifter på forslagene? Takk for forslag alle - kom gjerne med flere
Brud84 Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 har du noen oppskrifter på forslagene? Takk for forslag alle - kom gjerne med flere Ostemuffins 12 stk 100 gram revet ost. 1 dl kokt skinke e.l 6 dl hvetemel 2 ts bakepulver 1ts salt 4 egg 1/2 dl olje 2 dl matyogurt bland mel, bakepulver, salt og skinke i en bolle tilsett osten visp sammen egg, olje og yogurt og rør det inn sammen med det andre smør 12 former fyll de halvfulle stekes midt i ovnen ved 200 grader i 20 til 25 min. Når det gjelder smørgåstårta kan du google det, da kommer det opp tusenvis av oppskrifter!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 lefseruller, med forskjellig innhold: -laks og snøfrisk - kyllingpålegg, salat, hvitløksrømme, agurk, mango - camenbert og chorizo - spekeskinke og melon -fetaost, fersk mynte og valnøtter legg på innhold, rull og del i biter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå