Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på jobbintervju for 4 uker siden. Først så skulle han bestemme seg innen en uke. Hørte ikke noe (skulle ringe uansett) så jeg kontakta han. Hadde ikke bestemt seg enda og skulle gi svar rett etter påske. Hørte ikke noe og kontakta han igjen og fikk beskjed om at han enda ikke hadde bestemt seg og lovte å kontakte meg idag. Og jeg har fremdeles ikke hørt noe.

Nå vet jeg liksom ikke hva jeg skal gjøre. Gidder ikke å ringe en 3.gang..eller er det det jeg virkelig må gjøre? Skjønner at det kan være vanskelig å velge hvem som skal få jobben men nå har han utsatt det hele 3 ganger.

Fikk godt inntrykk av han da jeg prata med han. Virka som en seriøs arbeidsgiver.

Videoannonse
Annonse
Gjest Distiller
Skrevet

Hørtes jo veldig merkelig ut.

Kan jeg spørre hva slags type bedrift det var? Privat/offentlig?

Skrevet

Offentlig. det er snakk om en lærlingejobb på en liten arbeidsplass. Vet liksom ikke hvordan jeg skal forholde meg til det hele.

Gjest Distiller
Skrevet

Det skjønner jeg godt! Og synes det er utrolig dårlig gjort av han.

Du har ikke flere plasser du kan søke?

Personlig hadde jeg ikke funnet meg i det, og valgt et annet sted hvis det er mulig. Men vanskelig å si hva du bør gjøre..

:sukk:

Skrevet

Foreløbig så finnes det ingen tilsvarende stillinger innenfor dette yrket som jeg kan søke på..

Får vel bare ringe imorgen og få høre når han tenker å ringe meg neste gang..

Takk for svar :)

Skrevet
Foreløbig så finnes det ingen tilsvarende stillinger innenfor dette yrket som jeg kan søke på..

Får vel bare ringe imorgen og få høre når han tenker å ringe meg neste gang..

Takk for svar :)

neineinei!

masing er ikke attraktivt!

du har ringt han allerede 2 ganger.. personlig tror jeg han er for feig til å si at stillingen er nå tilbydt noen andre. og sier derfor at han ikke har bestemt seg ennå..

og hvis han er er oppriktig usikker så kaller han inn deg til et 2. gangs intervju..

og hvis han til formodning er såå usikker og må gruble på det, så hjelper det absolutt ikke å mase.. det kan bli irriterende! det hadde jeg blitt!!

Du har vist din interesse og han har mobil nummeret ditt dersom han vil ha tak i deg.

Skrevet

Ting går ofte tregt i offentlig sektor. Tilsettingsråd og det ene med det andre. Spesielt avslag kan ta vinter og vår å få. Siden du alt har ringt flere ganger så ville jeg ikke tatt kontakt igjen før de gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...