Gjest ts Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 I den siste tiden har jeg begynt å ta en koffeintablett (25 mg koffein) før hver trening. Jeg føler at det hjelper meg til å bli mer utholdende, får mer energi og jeg kan trene mye hardere og blir samtidig mindre sliten. På pakningen står det at man kan ta 1-4 tabletter daglig ved behov, og maks 10 tabletter per dag. Da burde jo 1 tablett være relativt harmløst å ta, sant? Eller er dette helseskadelig for meg? Takk for svar!
Gjest ts Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Hm..er det Fenazon? Nei, det er koffein 501+ heter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå