Ida* Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 (endret) Den siste tiden har jeg hatt mer eller mindre konstant vondt i magen, ikke sånn kjempevondt, men mer murringer der jeg tror eggstokker / livmor er. Jeg går på p-pillen, har hatt blødning som vanlig. Er ellers frisk. Tok celleprøve i høst og alt var fint, skjønner ikke hvorfor denne konstante murringen? Er redd det skal vere cyster, kreft eller noe anna skummelt.. Noen som vet hva det kan være? Endret 21. april 2009 av Ida*
Erle84 Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Gå til legen, si du SKAL ha henvisning til gynekolog, evt gå til privat gynekolog. Mye bedre for deg... Her inne kan det komme masse synsing som kan gjøre deg redd. Jeg har sånne murringer, til tider er det så vondt at jeg ikke klarer stå på bena, da er det mer som om jeg blir knivstukket (har aldri blitt det men) - men jeg har arrvev i magen pga en operasjon. Har vært på innvendig ul og alt mulig rart, men jeg er i alle fall helt fin, det er ingenting farlig selvom jeg har veldig mye ubehag/vondt.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Gå og få det sjekket, det er ingen her som kan si noe sikkert Jeg har hatt endel vondt på den ene (venstre) siden, i nærheten av eggstokkområdet, men det viste seg å være tarmen som var irritert og/eller oppblåst (tykktarmen går ned der). Kan selvsagt være noe helt annet hos deg, men oftest er det i hvert fall ikke noe veldig farlig. Men det er godt å få en lege til å se på det, man blir gjerne ikke ordentlig beroliget før det, samme hva andre sier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå