Gå til innhold

PH - noen spørsmål


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål jeg, men lager egen tråd, så de ikke drukner i paradise-tråden:

studerer lene profesjonsstudiet i psykologi?

er alle deltakerne i mexico under hele innspillingen? de skal vel inn på slutten å stemme? bor de på samme hotell?

hvor lenge skal de være der nede? er det lenge til finalen?

jeg trodde ph handlet om sex & taktikk, er det bare den norske serien hvor folk ikke har seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Skal forsøke å svare:)

1. Har forstått det slik at heldigvis tar Lene bare noen studiepoeng i psykologi.

2. Litt usikker. Vet ikke om de alle skal inn og stemme tilslutt. Men tror de uansett sender dem hjem, og så tas de tilbake. Ellr så har Yvonne vært lenge på sightseeing:) (hun gikk ut først)

3. 10 "uker" tror jeg. Men en PH uke varer jo bare 4 dager, så 40 dager kanskje. Tror jeg da:)

4. Kalde nordmenn, hehe. Neida, sikkert heller bare mangelen på mannfolk der inne. Har ennå ikke sett noen av dem. Rart det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle deltagerene er nok i mexico under hele innspillingen, ja.

Iris har jo fortalt at hun var i mexico etter at hun ble stemt ut.

Det ville jo vært lett å gjette hvem som ikke vant, dersom f.eks. yvonne kom hjem etter 5 dager...

Så for å holde på spenningen, så blir de nok værende.

(Alle utstemmte fra Robinson f.eks. var jo på et hotell på en øy i nærheten til innspillingen var ferdig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for å holde på spenningen, så blir de nok værende.

(Alle utstemmte fra Robinson f.eks. var jo på et hotell på en øy i nærheten til innspillingen var ferdig.)

Da ville jeg vært med på robinson/paradise for å bli stemt ut kjapt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene tar studiepoeng i psykologi på universitetet i Tromsø, men bor i Oslo, så jeg stiller rmeg tvilende til hvor aktiv student hun egentlig er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg vært med på robinson/paradise for å bli stemt ut kjapt da :D

Det hadde vært moro om alle hadde tenkt sånn da. :D Jeg synes jeg ser det: Paradise Hotell, og folk krangler om hvem som skal bli stemt ut, for alle har lyst til det. Så de må gjøre sitt beste for ikke å få en partner der inne, og prøver så godt de kan å få alle til å hate dem, slik at de kan flytte over til luksushotellet i nærheten som ikke har noen kameraer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jobber med det

Hei.

Både her og i Robinson sendes folk hjem i puljer. I robinson drar stort sett de som ble stemt ut før sammen slåingen hjem samtidig og resten når det er ferdig. Bortsett fra sist når vi hadde så sykt mange som bare MÅTTE hjem...

På PH så har det vært litt avhengi av om vi ønsket å ha de inn igjen eller ikke, men de har dratt hjem med forskjellig mellomrom. Og de som gikk ut mot slutten ble i mexico til det var ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...