lille rotta Skrevet 21. april 2009 #21 Skrevet 21. april 2009 Hvordan orker dere å ha sex i flere timer?? Jeg er helt utslitt etter 30 min, jeg ! Hva er trikset der? Fortell! Men vi kan ligge å kose med hverandre både før og etter da. Jeg synes nærhet er nesten viktigere enn selve sexen
Gjest jeansgutt20 Skrevet 21. april 2009 #22 Skrevet 21. april 2009 Hvordan orker dere å ha sex i flere timer?? Jeg er helt utslitt etter 30 min, jeg ! Hva er trikset der? Fortell! Men vi kan ligge å kose med hverandre både før og etter da. Jeg synes nærhet er nesten viktigere enn selve sexen Det går helt fint ann å ha sex i mange timer:) Hvis forspill og etterpåkos regnes, kan det for gå over et døgn. Selvsagt ikke konstant sex. Det som er viktig er å ha god tid, kåte hverandre opp leeenge først. Og så holde ut lengst mulig før vi gir hverandre de første orgasmene:) Er da så kåte at vi kan bare fortsette og få flere orgasmer ganske tett etter hverandre. Dama er ofte umettelig og kan holde på å få orgasme om og om igjen. Har selv lært teknikken i å få orgasme uten å sprute, kan da få flere orgasmer uten sprut, uten at jeg blir slapp imellom. Dette skjer noen ganger i mnd, ellers er det mer normalt, ca 1-2 timer. Vi har også en skjappis før jobb, er digg det også
FantasDick Skrevet 22. april 2009 #23 Skrevet 22. april 2009 Alt fra 2 minutter til et par timer, men normalt bruker vi vel en 5-15 minutter.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #24 Skrevet 22. april 2009 Et gjennomsnitts samleie varer i 3 minutter. Hvordan kan det ha seg at alle her varer så mye mye lengre ? Som spørsmålet sier - hvor lenge holder dere på? Sammenhengende med forspill og samleie? Les posten før du leker dum...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå