Gjest Gjest_sola_* Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 ...i den ene pungen sin! Nå sitter jeg her og er livredd for at det kan være kreft! Han sa at han hadde oppdaget den for ca 1 år siden(!), men ikke ville tenkt på mer...(!) Klumpen er på ca str som en liten drue. Han sier den av og til kan være litt øm, men ellers at han ikke merker noe til den. Vi skal bestille legetime idag, men til da lurer jeg på om det er noen der ute som har opplevd noe av det samme..? Er det kreft?????? (får helt ont i meg bare ved å skrive og tenke ordet!) Kan det være noe annet? En fettklump? En innvendig kvise? Nerver som det har gått krøll på? Muskelknute? Han har ikke vært noe fysisk syk det siste året? Han har vært slik han alltid er, i go form og ved go helse... Er så redd nå!!!
Gjest vimsa_gjest Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 hei! min kjære hadde også en klump/kul, den var på størrelse med en ping pong ball midt på brystet, det viste seg å være en kong. altså en type fettklump tror jeg. han fikk den operert bort uten problemer! han gikk med den lenge, den begynte som en liten ert og vokste... ikke tenk det værste, men be han om å gå til lege for om det er best å finne ut av slikt!
Gjest vimsa_gjest Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 jeg så ikke før nå at du hadde skrevet at den er i pungen hans.... det kan vel bli fett klumper der og... men aller best å sjekke det ut!!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Det kan være hva som helst, men det er viktig at han sjekker det ut! De aller fleste som får testikkelkreft blir forresten helt friske igjen (selv om noen blir sterile osv, me de blir kvitt kreften).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå