PostmanPat Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hei, Selv har jeg hatt en voldsom bivirkning av antidepressiva ( Cipralex ) med vektøkning på hele 10 kilo. Mye av det er vann tror jeg. Er voldsom pløsete i hender og ben og ansikt. Andre som har vektøkning som bivirkning ? Lurer også på om man går ned i vekt igjen når man slutter med disse (skrekk)pillene ?
Gjest MåneSkygge Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Hei, Selv har jeg hatt en voldsom bivirkning av antidepressiva ( Cipralex ) med vektøkning på hele 10 kilo. Mye av det er vann tror jeg. Er voldsom pløsete i hender og ben og ansikt. Andre som har vektøkning som bivirkning ? Lurer også på om man går ned i vekt igjen når man slutter med disse (skrekk)pillene ? Har ikke gått på akkurat den typen men tre andre. Alle sammen gikk jeg veldig opp i vekt av. Noe som igjen forsterket depresjonen. Om du tror det er mest vann du har lagt på deg så vil det vel kanskje hjelpe og kutte de ut. De jeg gikk på fikk jeg veldig økt matlyst av og spiste derfor på meg 20 kilo på en mnd med remeron. Disse måtte jo slankes bort.
PostmanPat Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Men merket du noe til at det gikk lettere å gå ned i vekt etter at du sluttet med pillene da ?
Gjest MåneSkygge Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Ja det gjorde jeg. Det var mye på grunn av at den trangen jeg hadde til å spise hele tiden, forsvant. Når jeg gikk på den så følte jeg at jeg måtte spise hele tiden, hadde konstant sug etter noe.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Jeg la ingenting på meg av cipralex.. ( desverre for min del, sa jeg ønsket det) Jeg har oså gått på zoloft, de la jeg heller ikke noe på meg av. Derimot la jeg på meg rundt 5 kg av 2 måndter med remerron =D Desverre måtte jeg slutte på de, da de gjorde meg veldig aggresiv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå