Gjest La Guapa Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 :D Vi har bestillt cruise fra Kypros til greske øyer og Istanbul. (Sånne rimelige som Wing og Startour selger.) Er det noen som har erfaringer med dem? Skal bo på Kypros en uke etterpå. Kjører til Sør-Sverige etter det.der skal vi bare ta alt som det kommer og slappe av. Vi syntes ikke vi hadde penger til å dra til den Franske Riviera etter feiringen og koser oss heller på et "vanlig sydenmål" og har litt mer å rutte med. Enn dere? La Guapa :
Gjest Helenius Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Hvis vi får sammenleggbar kano til bryllupet, skal vi nok padle oss en tur helgen etter bryllupet. Hvis ikke, skal vi nok gå på fjelltur helgen etter bryllupet. møkkastudiereform... Jeg vil på LANG kanotur eller LANG fjelltur!
Golosa Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 La Guapa! Jeg synes bryllupsreisen deres hoeres kjempe fin ut, jeg! Den franske riviera er dessuten utrolig oppskrytt. Jeg hadde mye heller reist Kypros og de greske oyer. Dere kommer til aa faa en fantastisk tur. Kypros har jeg aldri vaert paa, men de greske oyer er nydelige og perfekte for et forelsket par.
Marilla Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Vi drar til Mauritius dagen etter bryllupet!!! :D Skal være der i 10 dager, og på hjemveien blir det noen dager i Wien (flyet mellomlander der, og vi får bli igjen uten tillegg i flyprisen). Vi gleder oss!!!
Sommerbruden Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 Vi skal 14dager til Hellas. Skal først være en uke alene, så reise til en annen øy og være sammen med et vennepar uken etter.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #6 Skrevet 16. juli 2003 Vi skal først til Miami, og nyte en 5 dager på luksus hotell og bare slappe av. Så skal vi fly til arizona(tror jeg)leie bil og kjøre gjennom Grand Canyon til Las Vegas. Der blir vi noen dager, (skal blandt annet bli viet på nytt i elvis kostymer for gøy). Til slutt ender vi opp i California hvor vi skal bo på Hotel bel air i hollywood!!!!!!
Arwen Skrevet 16. juli 2003 #7 Skrevet 16. juli 2003 Vi skal noen dager til Roma. Egentlig vil vi til Hawaii, men har ikke råd til å reise dit før sommeren etter vi gifter oss. (Vi får to bryllupsreiser vi da.)
14062003 Skrevet 16. juli 2003 #8 Skrevet 16. juli 2003 Vi har vært 14 dager på Mauritius (http://www.zeromindset.com/merete/photos).
Soul Skrevet 16. juli 2003 #9 Skrevet 16. juli 2003 Vi skal 14 dager til Thassos i Hellas. Gleder meg! 8)
Grooo Skrevet 16. juli 2003 #10 Skrevet 16. juli 2003 Vi skal ikke på noen bryllupsreise nå etter bryllupet, men vi var to uker i Kina i påska og vi skal til Glasgow en uke i høst. Av praktiske årsaker (vi besøkte/skal besøke venner) ble det slik, og vi er godt fornøyde med løsningen. Tror det blir deilig å være hjemme og slappe av uken etter bryllupet, titte på gaver og bilder og bare nyte sommerværet og livet og hverandre
Loolaa Skrevet 17. juli 2003 #11 Skrevet 17. juli 2003 Greske øyer er flott! Selv har jeg nettopp kommet tilbake fra 10 dager på Maldivene (ny-de-lig) loolaa
Desemberbrud Skrevet 17. juli 2003 #12 Skrevet 17. juli 2003 Vi skal 4 uker til Australia, og jeg gleder meg sånn!! Tror vi skal reise litt rundt omkring slik at vi får sett mest mulig. Jeg har aldri vært der før, så det blir spennende. Vi reiser først tirsdagen etter bryllupet, da jeg regner med at man er rimelig sliten etter selve dagen..? Klem
VesleBråka Skrevet 17. juli 2003 #13 Skrevet 17. juli 2003 Til slutt ender vi opp i California hvor vi skal bo på Hotel bel air i hollywood!!!!!! Er bel air oppi åsen da ? Bodde i hollywood selv en gang på hotell, og det var bare vanlige gater og eksos og uteliggere.. Ville heller beveget meg mot vannkanten, santa monica eller hermosa beach.
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #14 Skrevet 17. juli 2003 Vi tar en storbyferie, uten barn og med stappfull lommebok ( )
September Skrevet 20. juli 2003 #15 Skrevet 20. juli 2003 Vi har også endelig bestemt oss.. Og det blir 14 dager i Parga i Hellas.. Jeg elsker det stedet, det er helt fantastisk og romantisk! ( Har bodd der selv i 7 mnd., og vil gjerne vise stedet til min elskede). Apropos Thassos: Dette er til *Soul*- det var der jeg ble fridd til i september ifjor! Vi hadde en kanon ferie, hadde mopeder/jeep hele uken og reiste rundt til DE lekre strendene... Det er utrolig nydelig natur på øya! Gled deg!!
September Skrevet 20. juli 2003 #16 Skrevet 20. juli 2003 Til La Guapa: Jeg har selv reist på cruise fra Kypros, men det var til Israel og Egypt. Vi hadde det helt ok, reiste med båtene som Ving/Saga bruker. Vet ikke om det er samme båt dere skal på. Jeg har bodd på Kypros i 9 mnd. også, så det stedet kjenner jeg godt! Hvor skal dere bo da?
Pusekatt Skrevet 20. juli 2003 #17 Skrevet 20. juli 2003 Er bel air oppi åsen da ? Bodde i hollywood selv en gang på hotell, og det var bare vanlige gater og eksos og uteliggere.. Ville heller beveget meg mot vannkanten, santa monica eller hermosa beach. Hotel Bel Air er meget fint. Kan også anbefale Beverly Hilton i Beverly Hills på det varmeste. Har flere vellykkede opphold der bak meg selv.
bookwormgirl Skrevet 20. juli 2003 #18 Skrevet 20. juli 2003 Det kan virke som om det blir Øst-Afrika for vår del. 1 uke med safari i Kenya, så videre til Zanzibar for en uke med avslapping, beach og spennede kultur. Jeg har en bekjent som driver reisebyrå, han har fått budsjett og stort sett frie hender til å lage et opplegg for oss
Ruby Skrevet 20. juli 2003 #19 Skrevet 20. juli 2003 Vi var 14 dager på Santorini i Hellas og det var helt fantastisk!!! Kan virkelig anbefales!!!
Gjest La Guapa Skrevet 21. juli 2003 #20 Skrevet 21. juli 2003 :D SEPTEMBER. Denne båten heter sunwind og går fra Kypros til Dikili, Istambul og en haug med greske øyer. Det er en som heter Carousel også men den er skikkelig gammel og ikke i særlig god stand. Den båten vi skal ta er sånn "midt på treet" vil jeg tro.Ikke gammel og ikke helt ny heller. Maten skal være helt fantastisk.Vi har bestillt De Luxe lugar for å få litt luksus på reisen.Ellers blir det for trangt, tror jeg. Hvor på Kypros bodde du? Vi skal bå på Sun Wing resorten ved Agia Napa når vi går i land igjen. Har vært i Agia Napa før.Da bodde jeg midt i sentrum. Nå må du skrive da September.Jeg er spent på om det finnes noen La Coste butikk i Agia Napa. La Guapa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå