Gjest pilla Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hjelper alle typer p-piller mot kviser? Jeg var hos legen i dag, fikk synfase p-piller, men glemte å spørre om de hjelper på kvisene.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Med tanke på at de aller fleste p-piller har kviser som mulig bivirkning tviler jeg på at det er store sjansen for at de hjelper (diane som unntak, de er en acnemedisin med preventiv virkning som bivirkning. Svært sterke forøvrig) Men står ikke noe i noen retning på synfase.
Siiw Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 tror ikke det ? - er vel noen som er bedre enn andre...! men fungerer ikke alltid likt for alle.. *sikkert den eneste som ikk bruker p - piller * håper du får et ordentlig svar!!
Gjest Sandbekken Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 synfasepiler altså minipiller er de værste pillene man kan ta om man har kviseproblemer.. Jeg har brukt både Conludag og cerrasette, begge pillene ga meg både kviser, uregelmessig mens (les: konstant mens) såå.. jeg hadde ikke anbefalt minipille til deg.. hvilken type har du fått foresten?
la novia Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Synfase inneholder østrogen og er en kombinasjonspille, ikke minipille. Jeg er fornøyd med den, men kan ikke si den hjelper spesielt mot kviser.
Tintin Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Jeg går på mercillon. Fastlegen min sa at mercillon skulle hjelpe på kviser.
Gjest Gjest_Amelie_* Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Jeg har i alle fall merkbart bedre hud om jeg går på Yasmin enn om jeg ikke gjør det. Det at det er en mulig bivirkning betyr ikke at det er den vanligste reaksjonen. De fleste p-piller gir en forbedring i huden. Men akkurat dette merket kan jeg lite om - ring legen og spør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå