Gå til innhold

for oss som skal gifte oss 1.august.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. 1.august er min og min kjæres store dag:D Moro om flere som skal gifte seg 1.august kan skrive her så kan vi dele erfaringer underveis. '

VI skal gifte oss i nord trøndelag..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Karabista_*
Skrevet
Hei hei. 1.august er min og min kjæres store dag:D Moro om flere som skal gifte seg 1.august kan skrive her så kan vi dele erfaringer underveis. '

VI skal gifte oss i nord trøndelag..

Skal gifte oss 1 august vi også. Trondheim:):) Vært og lagt opp kjolen idag:):):)

Gjest Gjest_spent brud_*
Skrevet

Hei:)

Vi gifter oss også 1.aug i Nord-Trøndelag. Kjenner det begynner å krible litt i magen nå:) Er dere i rute med det meste??

Skrevet

Vi også :) Bor i Trondheim, men gifter oss nordpå der jeg kommer fra.

Skrevet

hei hei. så morro:D ja føler at vi har det meste under kontroll egentlig. men kjenner panikken begynner å ta meg:D hehe. blir vell ikke bedre etterhvert som det nermer seg:D

har tenkt å ordne kirkekort selv, men er usikker på hva det skal inneholde. ha kikket en del i boka til mona grudt.(har hjulpet meg mye underveis:D) og har fått en tips der, men er usikker enda..

spennende:D

Skrevet

Heihei! :)

Vi og skal gifte oss 1. august. I Bergen. Berre 98 dagar igjen no..(om eg har rekna riktig) ;) Kjolen min er komt, men den er i en anna by, så eg har ikkje fått prøvd den enda. (sida eg kjøpte den). I dag har eg og min kjære gått rundt og kikka på bordpynt og sånn. Han er veldig engasjert! Kjekt :)

Kva er det eigentleg som hastar no? Vi har booka alt som skal bookast, eg har kjole med stort sett alt tilbehør, han er på utkikk etter dress. Invitasjonane er sendt.. Vi har ikkje sendt inn papira enda då. Nåken som veit kor lang tid det tar? Hastar det?

Skrevet
Heihei! :)

Vi og skal gifte oss 1. august. I Bergen. Berre 98 dagar igjen no..(om eg har rekna riktig) ;) Kjolen min er komt, men den er i en anna by, så eg har ikkje fått prøvd den enda. (sida eg kjøpte den). I dag har eg og min kjære gått rundt og kikka på bordpynt og sånn. Han er veldig engasjert! Kjekt :)

Kva er det eigentleg som hastar no? Vi har booka alt som skal bookast, eg har kjole med stort sett alt tilbehør, han er på utkikk etter dress. Invitasjonane er sendt.. Vi har ikkje sendt inn papira enda då. Nåken som veit kor lang tid det tar? Hastar det?

Vi gifter oss også 1. August, men i Drammen:)

Er helt utrolig å tenke på at det faktisk nesten bare er 3 mnd igjen, hjelpe meg å tiden flyr:)

VI har sendt inn papirene for en uke siden, men vet ikke hvor lang tid det tar. Innbiller meg at det ikke kan ta så veldig lang tid:) Tror heller ikke det haster, men jeg er sånn som må ha ting gjort med en gang så jeg har allerede kjøpt inn alt til bordpynt, bestilt bryllupskaker, ringer, bordoppsatser, brudebukett osv:)

Skrevet

glede mæ!!!:D d e så spennende:D

vi har ordnet alt av skriverier selv. det eneste som står igjen nå som skal skrives er kirkekort. Men jeg er så usikker på hva et kirkekort i et bryllup skal inneholde:D noen som vet?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ja, nå er det 17 dager igjen. Hvordan går det med nervene folkens?

Vi mangler noen serveringsdamer + må kjøpe inn ekstra glass og fat fordi det ikke er nok der vi skal være.

Morgengave kjøpt i dag :D

Skrevet

Jeg gleder meg sånn! :-D

16 dager igjen, og det meste bør vel være ordnet nå, håper jeg. Litt finpuss igjen på talen, litt igjen å ordne med morgengaven, må soles litt opp i solarium og snakke litt mer med toastmaster.

Hvor mange sanger har dere? Og har dere laget noen selv? Vi har foreløpig velkommensang (som vi har laget selv), en takk-for-maten og en kaffesang. Trengs det noe mer? Vi har diskutert litt om vi også burde lage en sang til "våre hjem", selv om vi på sett og vis takker dem i våre respektive taler også... Hva gjør dere?

Skrevet

Vi har skrevet sang til våre hjem. Håper den faller i smak :) Ellers har vi velkomst sang (samme som brudgommens foreldre brukte i sitt bryllup), kaffevise, 2 sanger som er blitt skrevet til oss og en "tullesang" fra meg til brudgommen.

Har bundet alt sammen i festprogrammet som også inneholder meny, bordplassering og kort beskrivelse av gjestene.

Heldigvis har vi en som skal spille trekkspill sånn at det skal gå greit å treffe tonen. Ser at det er mange delte meninger om sanger i bryllup, men vi tror det blir moro :)

Gjest Noffi
Skrevet

Hei hei jenter:D nå er det bare 13 dager igjen og jeg kjenner at jeg begynner å bli spent:D Vi har heldigvis det meste under kontroll og er ikke så mye vi trenger å ordne nå:D Godt det da.

Vi hadde bestemt oss for å sove hjemme bryllupsnatten, dette på grunn av at vi bor i en liten by med to hoteller, det er bare det ene som har bryllupssuite. Men vurdere å høre med det andre hotelle, Ska d være så ska d være:D Håper det ordner seg:D

Det meste som står igjen kan ikke ordnes før vi får tatt over lokalet vi skal holde middagen og festen i torsdagen.

Blir spennende:D

Hva har dere andre igjen da?

Gjest salikatt
Skrevet

vi har igjen å terpe valsen, snakke med presten og organisten, lage festprogrammer og kirkeprogrammene.. Men det ordner seg håper vi;)

føler det er små detaljer som dukker opp underveis. litt stressende;) men jeg gleder meg sånn til dagen kommer!

satser på fiiint vær :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...