Gå til innhold

Å dra alle over samme kam


Gjest Kirsten M.

Anbefalte innlegg

Gjest Kirsten M.

I alle innvandringsdebatter her på KG blir det alltid sagt "man kan jo ikke dra alle over en kam......" bla bla bla. men snart må man det hvis ikke alt skal gå til helvete!

Da det ble forbud mot å ha pitbull i norge, var det mange som sa at "mange pitbuller er jo kjempesnille..." men noen ganger må man sette ned foten og si nok er nok!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I alle innvandringsdebatter her på KG blir det alltid sagt "man kan jo ikke dra alle over en kam......" bla bla bla. men snart må man det hvis ikke alt skal gå til helvete!

Da det ble forbud mot å ha pitbull i norge, var det mange som sa at "mange pitbuller er jo kjempesnille..." men noen ganger må man sette ned foten og si nok er nok!!!

Jeg er anti-islamitt så det gnistrer, men... selv jeg, med all min trangsynthet synes det er stor forskjell på folk og pitbuller. :-)

Selv jeg som virkelig er diskriminerende, jeg liker faktisk de fleste innvandrerne jeg møter.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Golda, folk flest er ok og hyggelige mennesker. Også innvandrere. Det fjerner dog ikke det faktum at vi har fått tildels store problemer pga innvandringen - og det er disse problemene man vil ha vekk, ikke hvert enkelt individ. Det er desverre mange som ikke evner å se den nyansen. :fnise: Er man ikke udelt i mot dette fargerike fellesskapet så ønsker man dem alle dit peppern gror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er anti-islamitt så det gnistrer, men... selv jeg, med all min trangsynthet synes det er stor forskjell på folk og pitbuller. :-)

Selv jeg som virkelig er diskriminerende, jeg liker faktisk de fleste innvandrerne jeg møter.

:-)

Jeg likte de fleste pitbullene jeg møtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...