Gå til innhold

Utdrikningslag - IKKE utdritningslag

Fremhevede innlegg

Gjest Helenius
Skrevet
I helga ble jeg drikki ut og IKKE driti ut. Forloveren min hadde ordnet en helg i sjoa med rafting' date=' brupendling, grilling og selvfølgelig drikking. Vi var 19 stykker som overnattet i lavo og vi storkoste oss. Jeg og alle (minst like viktig) hadde en kjempe helg. Anbefales!!![/quote']

Guri, det hørtes dritgøy ut. Jeg har så lyst til å rafte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D

Jeg har sagt klart i fra til mine venninner at de ikke skal bruke mye penger på mitt utdrikningslag.

Jeg ønsker bare at vi møtes alle sammen og har en trivelig dag.

Strippere og sånt er dyrt og personlig synes jeg de er litt "harry"

det er dyrt nok for alle gjestene som kanskje invisterer i nye klær, gave +++ om de ikke skal begynne å betale utdrikning i tillegg.

En middag, røvin og masse prat er det jeg ønsker meg fra mine girlfriends!

La Guapa :wink:

Skrevet

Jag hade också sagt i från om att jag inte ville gå om kring på stan utspökad och bortgjord. För det första så hade vi ett litet familjebröllop och inga vänner var med så jag ser ingen anledning till att de skulle lägga ner för mycket pengar på ett sånt arrangemang. Dessutom gillar jag inte att bli full längre.

Jag sa att jag mycket hellre ville träffa dem, ta ett glas vin, äta gott och sitta och prata än att flamsa runt stan. Jag fick som jag ville men EFTER bröllopet. Middag och vänner, några gåvor de samlat till. Enkelt och trevligt.

Gjest tingeling -ikke innlogget
Skrevet

Tips:

Oslo Gladiators er det noe som heter- kjempe gøy! Boksing med digre (!) hansker, etc. alle kan være med og det er helt umulig å være seriøs når man er ikledd gigantisk sumo-bryter kostyme :D

Ikke planlegg ALT for mye, det er kjedelig hvis det blir stress og man ikke får tid til å gjøre ting skikkelig.

Ikke gjør det for dyrt, bryllup blir ofte så dyrt for gjestene uansett (regner med at noen fra utdrikkingslaget også skal i bryllupet).

Kos deg med planleggingen

klem

tingeling

Skrevet

Jeg var i utdrikkingslag for en god venninne nå i vinter.

Der hadde alle gjestene med seg en liten gave til bruden. Den skulle ikke koste mye, maks 50kr, men skulle vise/symbolisere noe som bruden kunne forbinde med giveren av gaven. Alle gavene ble lagt i en haug og bruden pakket opp en etter en. Etterhvert som hun pakket opp skulle hun gjette hvem gaven var fra og fortelle historien :oops: bak/hvorfor hun fikk akkurat den gaven fra den venninnen. Gjettet hun feil måtte hun drikke (men den drikkingen kan jo kuttes ut hvis det passer seg slik).

Dette ble det mye moro ut av og siden mange av gjestene ikke kjente hverandre fra før, gjorde dette sitt til at vi nå ble bedre kjent med både hverandre og brudens historie. :hoho:

Ellers har jeg hørt om utdrikkningslag hvor hele laget har vært med på "brudens mimretur". Alle deltagerne ble plassert i minibuss og de var innom mange steder som hørte brudens "ungdom" til. F.eks. skogen hvor de var på speiderleir, besøk hos en ungdomsskolelærinne, stedet for hennes første kyss, stedet for hennes første "fyllekule" osv. Her er det bare å bruke fantasien......... Og bruden ble selvsagt iført passende antrekk for hvert av stedene de besøkte.

Lykke til med utdrikkingslaget!!! :D

Skrevet

Ang. pris (skrevet litt om hva vi gjorde tidligere i tråden);

Vi betalte 200kr pr. pers samt at alle tok med litt mat til picknicen, f.eks. to pers tok med hver sin salat, to tok med jordbær, en tok med vannmelon og honningmelon, to tok med kjøttpålegg, to tok med ost, og en tok med kyllingvinger, også hadde vi kjøpt inn drikke, brød samt litt mer ass. mat på budsjettet vi var 14stk inkl. bruden. Synes 200kr er en grei prislapp for å være med! Overkommelig for de fleste :D

Skrevet

Hahaha Jeg ser oss for meg som Gladiators!!

Naa har jeg faatt masse gode tips til morsomme originale "store" aktiviteter, men er det noen som har noen ideer ang "leker" alla "gjett-hvem-gaven-er-fra" og "sporsmal-til-brudgom" ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...