Gå til innhold

Ligger dere på begge sider like lenge?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har blitt litt brun foran på kroppen, men minimalt bak.. :lol:

Grunnen er vel at jeg ikke har orket å ligge på magen å sole meg.

Det er jo så kjedelig! Synes at alle andre ha fin farge på begge sider. Vil gjerne gi dere litt skryt for tålmodigheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det ikke mye jeg gidder å ligge i solen,men jeg er helt omvendt fra deg...

Jeg ligger nesten ikke på ryggen i det hele tatt,det er ubehaglig,og dessuten får jeg sola midt i trynet!

Jeg ligger mest på magen,for da kan jeg lese VG mens jeg soler meg.. :sjarmor:

Kan også følge bedre med på "utsikten" da..... :oops:

Må også innrømme at jeg ikke føler meg så "på utstilling" når jeg ligger på magen!

Skrevet

Jeg har det samme problemet, har fått fin farge forran på bena (riktignok fra rett over kneet og ned...) mens jeg er hvit bak på leggene... :ler:

Jeg har ikke hatt mulighet til å ligge på stranden eller i hagen noe særlig, har hovedsaklig sittet sammen med folk, og da er det mest praktisk for min del å sitte. Har en sånn fin strandstol som er sååå behagelig, men det går jo ikke an å sole seg bak i den... :-?

Men pytt pytt har jeg funnet ut, jeg får ihvertfall fin farge på den ene siden, så får jeg sørge for å snu den siden til noen dersom jeg ønsker å imponere.... :wink::ler:

Sånn sett upraktisk for Barbie da... må snu ryggen til for å vise frem fine brunfargen du... :wink::ler:

Gjest Liten
Skrevet

Jeg elsker å lese på stranda (ligger da hels på magen), i tillegg til at jeg padler en del kajakk, så for meg er det ikke noe stort problem.

Men jeg vet ikke helt om jeg er imponert eller hva jeg er av de som faktisk også snur seg over på høyre side og venstre side for å bli jevnt brune.... Ser slitsomt ut, spør du meg! :briller:

Skrevet

Jeg pleier å sole meg framme i solen og tar baksiden i solarium.. *juksemaker* :oops:

Gjest Donna
Skrevet

Jeg skrever og ligger med beina bøyde eller oppover mot noe - for å få farge på baksiden ....MÅ ha farge på alle sidene *ler*....kan ikke så lett ligge på magen nå siden jeg har lagt inn silikon nylig - så derfor blir det vanskelig å sola baksiden ....men jeg pleier tilvanlig å gjøre det da ...huff ..liker best å ligge med fremsiden opp jeg - synes baksiden virker så diger *ler*...men må jo ha farge der også ....og jeg ligger jo bare hjemme da ...hvor ingen ser meg .....eller ikke så mange iallefall ...... :oops: :wink::ler: Det skal ikke være lett nei ...

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg pleier å sole meg framme i solen og tar baksiden i solarium.. *juksemaker* :oops:

Hvordan klarer du å bare sole baksiden i solarium? Man blir vel brun på begge siider der? Ligger du på magen da? :-?

Skrevet

Liker også best å sole fram siden, men prøver å snu meg av og til.Jeg beveger meg ganske mye når vi er ute i solen , så da får en jo litt farge over det hele.Grunnen til at jeg ikke alltid lenger kan ligge lang flat er mine to små, som alltid skal bade, så da må jo mor være med og passe på :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hater å ligge på ryggen så det blir til at framparten er den som er brunest ja.... :ler:

Men tar en "rassia" på ryggen en dag, for at det ikke skal bli sååå stor forskjell da.

Men dette er ingen problemstilling i år da, den store magen gjør at soling på rygg er umulig og skyggen faktisk er den beste plassen å være i.

Med vifte.... :ler:

Skrevet

Liker ikke sole meg i det hele tatt - sånn egentlig. Men jeg _prøver_ å ligge på begge sider for å steike meg, men har jeg ligget i sola i 5. min, er det nok for meg. :lol:

Gjest Zirine
Skrevet

Sole meg på stranda? Aldri i verden. Du finner meg under et tre hvor jeg leser en bok og pimper vann.

Men jeg HAR blitt brun i sommer da - det kommer nok av at jeg alltid har fått vindusplass på pub'en...

Skrevet

Brun uten sol er tingen - men er jaggu vanskelig å bli brun på ryggen der også!!

Skrevet
Brun uten sol er tingen - men er jaggu vanskelig å bli brun på ryggen der også!!

:ler::ler: Sant nok, hvis du ikke har noen til å smøre inn ryggen for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...