Gå til innhold

hårvekst

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tirill_*
Skrevet

Har plutslig fått hår på føttene, på risten og nesten på alle tærne.. Har ikke vært plaget med hårvekst tidligere.. Kan det plutslig komme? Og hvordan best fjerne det, vil jo ikke øke veksten, har vurdert laser beh, men det er jo så dyrt...

Videoannonse
Annonse
Gjest shaggy
Skrevet

Hvis du ikke er interessert i permanente løsninger, så er voksing eneste veien å gå. Det røsker håret ut med rota, og det håret som kommer ut igjen er mykere, tynnere og lysere. Jeg har KUN vokset leggene mine de siste 2-3 årene, og har nå mest bare lyst dun. Hadde hår på tærne og oppå rista og, og dette har minket kraftig. De få hårene som er igjen er tynnere og lysere :)

Gjest Lise L
Skrevet

Jeg ville bare si det at alle som sier at teorien om at du får mer hår av å barbere deg ikke stemmer, tar helt fel!

Jeg har sett det at mange mener den teorien ikke stemmer, så da tenkte jeg at da er det vel bare å barbere seg der jeg viil. har barbert hendene, hele føttene, maven(der jeg hadde lit dun) kjønnsorganet, i rumpen og rundt..Ansiktet har jeg og barbert.. vertfall noen deler av det, og dette har jeg jort et par ganger.. nå har det kommet mye mer hår! til og med på plasser der det ikke var hår før:S angrer som faen!

IKKE JØR DEN TABBEN! DET KOMMER MER HÅR!

Skrevet
Hvis du ikke er interessert i permanente løsninger, så er voksing eneste veien å gå. Det røsker håret ut med rota, og det håret som kommer ut igjen er mykere, tynnere og lysere. Jeg har KUN vokset leggene mine de siste 2-3 årene, og har nå mest bare lyst dun. Hadde hår på tærne og oppå rista og, og dette har minket kraftig. De få hårene som er igjen er tynnere og lysere :)

Ok, får prøve voksing da :) trodde kanskje det ville bli verre av det, har brukt hårfjerningskrem et par ganger når og syns det har blitt enda mer hår etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...