Gå til innhold

Kirbys bryllupsdagbok


Kirby

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen! :vinke:

Jeg er ei jente på 22 som nylig har forlovet meg med min kjæreste over 4 år, og har begynt så smått å planlegge bryllup. Foreløpig planlagt dato er 24. juli 2010, men vi har ikke bestilt lokale eller kirke ennå, så ingenting er helt bombesikkert ;) Har vært på visning på et lokale idag, og vi skal nok antagelig ta det, og satser på å få bestilt kirke iløpet av uka også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Argh, blir så irritert på folk som sier de har telefontid da og da, men som søren ikke svarer :sur: Sendte hvertfall personen som har ansvar for lokalet vårt en mail og sa at vi vil ha det, så da er det nesten i boks, må bare få bekreftet bestillingen og betalt :Nikke: Får ringe kirken etterpå også, så er mye gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til bryllupsdagbøkene:D Gratulerer så mye med forlovelsen, og kos deg masse med bryllupsforbredelsene. Det kan virke som en evighet til, men det går fortere enn man tror (synes det var i går at det var ett og et halvt år igjen :icon_lol: ). Sånne telefontider som ikke stemmer er grusomt irriterende, spesielt dersom man på en måte har brukt litt tid på å manne seg opp til å ringe også. Knurr. Ha en strålende dag :tommel:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Har ringt kirken, 24. juli 2010 kl. 14 blir vielsen :bolledeig: Hun jeg snakket med nå kunne også fortelle at ettersom mamma og pappa tilhører kirken vi skal bruke trenger vi ikke å betale noe for den! Var nemlig noen som fortalte det sist gang jeg ringte dem, fordi jeg ikke har en folkeregistrert adresse som tilhører kirken, og det var snakk om å måtte betale 4500,- :dåne: Så jeg er veldig happy nå :strix:

*lage seg ticker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya:

Gratulerer med forlovelse!

Blir morro å følge med på planleggingen din/deres!

Kos deg masse med planleggingen, det er kjempe gøy! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Leter litt etter inngangs- og utgangsmarsj nå, bare sånn for å se hva som er der ute, og det er søren meg ikke lett, nei! Har foreløpig lyst på Pachelbels Canon in D som inngang, men er redd jeg syns den er for fin, og begynner å grine :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vokter en nydelig brudekjole på ebay, den slutter på torsdag og folk har allerede begynt så smått å by. Er litt nervøs men er villig til å by en del, så satser på at den blir min :jepp: Håper bare ingen har lagt inn et høyere max bud enn jeg vil :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, jeg vant kjolen!! :bolledeig: Får den tilogmed til 300 kr under max. budet mitt :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom kjolen! :bolledeig: Den var nydelig, men litt trang rundt ryggen så ser ut til at jeg må ned en str. til den tid eller ha noe litt oppstrammende under :ler: Men vakker var den, og sambo var enig med meg :jepp: Godt å ha den i hus! Slapp også å betale moms osv. på den, så den kostet bare rundt 700 NOK! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom kjolen! :bolledeig: Den var nydelig, men litt trang rundt ryggen så ser ut til at jeg må ned en str. til den tid eller ha noe litt oppstrammende under :ler: Men vakker var den, og sambo var enig med meg :jepp: Godt å ha den i hus! Slapp også å betale moms osv. på den, så den kostet bare rundt 700 NOK! :lur:

Oi, det var kjapt levert :jepp:

700 kr var slettes ikke verst. Kjøpt på ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden
Idag kom kjolen! :bolledeig: Den var nydelig, men litt trang rundt ryggen så ser ut til at jeg må ned en str. til den tid eller ha noe litt oppstrammende under :ler: Men vakker var den, og sambo var enig med meg :jepp: Godt å ha den i hus! Slapp også å betale moms osv. på den, så den kostet bare rundt 700 NOK! :lur:

:velkommen: Så gøy med bryllupsdagbok!

Jeg ser du allerede har funnet drømmekjolen? Så godt å være ferdig med det da! :Nikke: Du kan gjerne legge ut bilde om du ønsker altså :fnise:

Jeg ser vi er like gamle og gifter oss nesten samtidig, så gøy! :)

Har dere lagt andre planer ofr bryllupet da, eller har dere ikke kommet så langt enda?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...