Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen! :vinke:

Jeg er ei jente på 22 som nylig har forlovet meg med min kjæreste over 4 år, og har begynt så smått å planlegge bryllup. Foreløpig planlagt dato er 24. juli 2010, men vi har ikke bestilt lokale eller kirke ennå, så ingenting er helt bombesikkert ;) Har vært på visning på et lokale idag, og vi skal nok antagelig ta det, og satser på å få bestilt kirke iløpet av uka også :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Argh, blir så irritert på folk som sier de har telefontid da og da, men som søren ikke svarer :sur: Sendte hvertfall personen som har ansvar for lokalet vårt en mail og sa at vi vil ha det, så da er det nesten i boks, må bare få bekreftet bestillingen og betalt :Nikke: Får ringe kirken etterpå også, så er mye gjort!

Skrevet
:velkommen: til bryllupsdagbøkene:D Gratulerer så mye med forlovelsen, og kos deg masse med bryllupsforbredelsene. Det kan virke som en evighet til, men det går fortere enn man tror (synes det var i går at det var ett og et halvt år igjen :icon_lol: ). Sånne telefontider som ikke stemmer er grusomt irriterende, spesielt dersom man på en måte har brukt litt tid på å manne seg opp til å ringe også. Knurr. Ha en strålende dag :tommel:
Skrevet

:helen:

Har ringt kirken, 24. juli 2010 kl. 14 blir vielsen :bolledeig: Hun jeg snakket med nå kunne også fortelle at ettersom mamma og pappa tilhører kirken vi skal bruke trenger vi ikke å betale noe for den! Var nemlig noen som fortalte det sist gang jeg ringte dem, fordi jeg ikke har en folkeregistrert adresse som tilhører kirken, og det var snakk om å måtte betale 4500,- :dåne: Så jeg er veldig happy nå :strix:

*lage seg ticker*

Skrevet

:skya:

Gratulerer med forlovelse!

Blir morro å følge med på planleggingen din/deres!

Kos deg masse med planleggingen, det er kjempe gøy! :strix:

• 2 uker senere...
Skrevet

Leter litt etter inngangs- og utgangsmarsj nå, bare sånn for å se hva som er der ute, og det er søren meg ikke lett, nei! Har foreløpig lyst på Pachelbels Canon in D som inngang, men er redd jeg syns den er for fin, og begynner å grine :grine:

Skrevet

Vokter en nydelig brudekjole på ebay, den slutter på torsdag og folk har allerede begynt så smått å by. Er litt nervøs men er villig til å by en del, så satser på at den blir min :jepp: Håper bare ingen har lagt inn et høyere max bud enn jeg vil :overrasket:

Skrevet

Hurra, jeg vant kjolen!! :bolledeig: Får den tilogmed til 300 kr under max. budet mitt :tommelopp:

Skrevet

Idag kom kjolen! :bolledeig: Den var nydelig, men litt trang rundt ryggen så ser ut til at jeg må ned en str. til den tid eller ha noe litt oppstrammende under :ler: Men vakker var den, og sambo var enig med meg :jepp: Godt å ha den i hus! Slapp også å betale moms osv. på den, så den kostet bare rundt 700 NOK! :lur:

Skrevet
Idag kom kjolen! :bolledeig: Den var nydelig, men litt trang rundt ryggen så ser ut til at jeg må ned en str. til den tid eller ha noe litt oppstrammende under :ler: Men vakker var den, og sambo var enig med meg :jepp: Godt å ha den i hus! Slapp også å betale moms osv. på den, så den kostet bare rundt 700 NOK! :lur:

Oi, det var kjapt levert :jepp:

700 kr var slettes ikke verst. Kjøpt på ebay?

Gjest Lille Eden
Skrevet

:velkommen: Så gøy med bryllupsdagbok!

Jeg ser du allerede har funnet drømmekjolen? Så godt å være ferdig med det da! :Nikke: Du kan gjerne legge ut bilde om du ønsker altså :fnise:

Jeg ser vi er like gamle og gifter oss nesten samtidig, så gøy! :)

Har dere lagt andre planer ofr bryllupet da, eller har dere ikke kommet så langt enda?

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...