Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg har to føflekker, en i ansiktet og en i nakken. Har ganske store komplekser for dem, og har nå funnet ut at jeg vil ha dem vekk. Har forstått det slik at man må gjøre det på sykehuset for å ikke få arr (?), men er det noen som vet hvor mye noe slikt koster? Har bestilt time hos fastlegen, men har ikke time før om et par uker, så kunne vært greit å vite om noen har erfaringer fra før.. Og om det er mulig å få dem vekk og ikke etterlate noen som helst type arr??
Lalle Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Selv har jeg fjerna ca 10 føflekker. Noen har fastlegen tatt og et par, de i ansiktet, tok en hudlege. Jeg har et lite arr helt inntil leppa, men det bryr jeg meg ikke om, det var verre med den store føflekken. Måtte sy 3 sting om jeg husker riktig. Eller 2? Mange av føflekkene har jeg ikke behøvd og sy.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Jeg har fjernet mine hos hudlege. Hemmligheten for å unngå arr er å tape sårene i inntil 6 uker etter at inngrepet er gjort. Ikke noe sol må heller til på flere måneder. Jeg har fjernet 5 i ansiktet og det synes ikke engang, den største var som en 50-øring.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 kaster meg på denne tråden. Kan "flate" føflekker også fjernes fra ansiktet uten å få arr?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå