Gjest TS Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hei Jeg er ei ung jente som nettopp har gått til innkjøp av vaginakuler. Det fordi jeg har hørt at trening av skjedemuskulaturen skal gi bedre orgasmer, og hjelpe mot urinlekkasjer. Jeg har aldri hatt noe problem med å være lite trang, heller tvert i mot, men musklene mine er vel ikke nødvendigvis i toppform likevel. Jeg er nemlig usikker på om jeg kniper rett (har selvfølgelig prøvd før jeg kjøpte kulene), og tenkte derfor at vaginakuler var noe for meg, fordi en da er mer sikker på at en kniper riktig. Problemet er at de er for store. Jeg har sett på Smartballs, og slo dem fra meg med en gang, og kjøpte disse: http://shop.erotikknett.no/main.php3&P...;PNO=51838.html fordi de var mindre og tyngre. Men de sitter likevel bom fast! Jeg har prøvd å ha begge i samtidig, men de sitter som støpt inni der. Er disse også av de "store" kulene, eller må jeg avfinne meg med at kuler ikke er noe for meg, at jeg får prøve å knipe istedet? Jeg vil jo gjerne få bedre muskulatur, ikke nødvendigivs for trangheten sin skyld, men for orgasmene og å forhindre urinlekkasjer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå