Gå til innhold

Kvinner lyver mest om sex

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Mannfolk er fæle til å skryte på seg sex, ikke sant? Det kan godt være, men kvinner juger faktisk mer om sexlivet sitt enn mannfolkene, viser en ny amerikansk studie.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=68117

He he...Er vi så prektige som vi tro selv, kvinner?????? :briller:

Jeg er ikke med i denne undersøkelsen....... :sjarmor::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør man hvor mange partnere den andre har hatt da?

Gjorde vel det da vi var unge - men ikke nå lenger. Mange år siden jeg har fått det spørsmålet...

Gjest Poirot
Skrevet

Trodde de løy nedover i antall, jeg.

Og det er jo ikke så rart, når man ser hva de som har hatt mer enn 10 blir kallt...

Skrevet
Trodde de løy nedover i antall, jeg.

Og det er jo ikke så rart, når man ser hva de som har hatt mer enn 10 blir kallt...

Ja det er nettopp det kvinner gjør. Menn skryter gjerne på seg noen partnere, mens vi kvinner trekker fra.. Og som du sier, det er ikke så veldig rart når en mann med mange partnere er en don juan mens en kvinne er og blir en hore..

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er kanskje ikke så perfekte likevell...... :rodme:

Gjest gjest1
Skrevet

Det er jo derfor jeg aldri forteller noen at jeg har kommet ut av tellinga og ikke aner hvor mange jeg har hatt - minst hundre i hvert fall.....

Det må jo bety at jeg ikke har noen selvrespekt og er kjempebillig.... :kul:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Mener du det? Har du hatt over hundre? Hvor gammel er du?

Ren nysgjerrighet, jeg dømmer ikke. Jeg synes jeg har vært mye ute, kunne vært uten ca halvparten av dem jeg har vært i seng med, mye dårlig sex der ute, i hvert fall hvis det er null følelser involvert, og jeg kan med oppriktighet si jeg ikke har hatt tid til å ha LITT dypere følelser for over hundre stykker...

Derfor jeg spør deg, du klarer tydeligvis å ha sex "bare" for gøy? Jeg tuller ikke, jeg vil gjerne vite hvordan det skjer, for jeg har gjort det slutt med eksen (traumatisk brudd) for noen måneder siden, og etterpå datet jeg en fyr, og FIKSET ikke sex! Stoppet helt, orket ikke tanken på det, og nå fridter det ikke å prøve med noen heller, selv om jeg savner sex.

Så, hvordan kobler du ut huet og bare nyter sex med en tilfeldig fyr, hvis det er det du gjør da? Misunner deg litt...

Gjest gjest1
Skrevet

Hei du,

egentlig er det ikke noe å misunne. Jeg tror ikke det er over hundre heller, men det er fryktelig mange, og en haug med one night stands, som jeg godt kunne vært foruten. De ga meg ingen ting, men bare skjedde liksom etter en kveld på byen og på fest og sånt. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har rukket så mange en gang, men....

Nå er jeg gammel, 44, men dette skjedd før jeg møtte han som ble faren til ungene mine, og han traff jeg da var tjueen.

Etter at han døde for ti år siden har jeg hatt tre elskere, i to år hver ca, og to forhold, og det siste året har jeg ikke hatt noen, og det synes jeg er alldeles deilig faktisk. Ikke behøve å sitte og vente på sms'er eller telefoner, eller mailer eller noe. Nå er det meg og ungene, og jeg har livet mitt for meg selv.

Jeg har egentlig latt meg selv gå i tørrdokk nå, og ser meg selv henge oppunder taket i skipsverftet som et skip til overhaling.. Og kanskje jeg slipper meg ned igjen en gang. Disse one nights gidder jeg ikke lenger, og elskere som egentlig er opptatt andre steder gidder jeg ikke, for det er så mye pes og mas og hvor kan vi møtes, og hvor lang tid har vi og... det er så teit og selvdestruktivt, at det er helt slutt for all tid.

Jeg har mistet lysten på sex, men sikkert fordi de forholdene jeg har hatt ikke har gitt så mye. Og jeg hater nye forhold, hvor man skal bli kjent og alt... Gi meg et fikst ferdig etablert forhold sier jeg bare, så jeg slipper innkjøringsfasen.

At du ikke orker tanken på sex etter et traumatisk brudd skal du ta helt med ro. At du savner sex betyr vel kanskje at du savner sex med kjæresten din, og det var noe som var trygt og godt. Ikke hiv deg ut i nattelivet med hvem som helst, du våkner bare med vond smak i munnen allikevel. Og lang vei hjem.

Ta tiden til hjelp du *Fiona*, finn igjen deg selv etter bruddet, så dukker det opp en herlig mann for deg når tiden er riktig, så forelsker du deg og så får du lyst på sex igjen.

Klart det går an å ha deilig sex med en fremmed du møter bare en gang, men som jeg sa til min siste elsker da jeg fortalte ham at jeg ikke gidder mer; en orgasme er bare en orgasme, og det kan jeg fikse selv uten å behøve og pynte meg og sette meg i bilen for å kjøre og møte deg eller noen andre. SÅ mye er det faktisk ikke verdt. Det forstod han ikke for han er helt opphengt i sex, men det får bli hans problem.

Gjest celine
Skrevet

Hvis man tar med alle løgnene menn og kvinner kommer med, er jeg faktisk inneforstått med hvorfor det er slik.

Menn lyver først én gang og sier at dette:

I-----------------------------------------------------I

er 25 cm.

Så må kvinner lyve hver gang de har sex og si at hun fikk DEN orgasmen.

Ikke rart at vi har flere løgner enn menn :D

Skrevet
Hvis man tar med alle løgnene menn og kvinner kommer med, er jeg faktisk inneforstått med hvorfor det er slik.  

er 25 cm.

Ikke rart at vi har flere løgner enn menn  :D

:hoho:

Skrevet

er 25 cm.

Ikke rart at vi har flere løgner enn menn :D

Det var bra sagt Celine. :hoho:

koldbruna :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...