Gjest KateW Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Hakk fersk hvitløk, og ferske urter, basilikum for eks, bland med olivenolje, ha i en pose, og la marinere i posen en stund før grill og eller steking...
summerrain Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Ellers lagde jeg sitronkylling for noen dager siden:) Smør en ildfast form, strø salt, pepper og litt sitronsaft(og bittelitt skall) i bunnen, legg i kyllingfilet og gjør det samme over. Stekes på 200grader i ti min, før du tar det ut og heller over creme fraishe blanding(en boks creme fraishe, sitronsaft, salt, pepper og litt sitronskall) og steker til kyllingen blir gjennomstekt. Superenkelt og kjempegodt! Kyllingen blir utrolig saftig:)
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Provencekrydder! Ev lag blandingen selv: eks. timian, rosmarin, oregano, estragon
Traa Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Santa Maria har et krydder som heter: Chicken & Steak , det er kvernkrydder og passer kjempegodt.
mia83 Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 Jeg krydrer kyllingfilet med sitronpepper når jeg steker den.
Fluffie Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Jeg pleier aa smoere paa et lag med olivenolje rundt fileten, krydre med salt og pepper og drysse over cajun-krydder. Stekes kjapt i pannen paa hoy varme for aa faa en gyldenbrun stekeskorpe. Stekes saa i ovnen i en halvtime. Ikke sikker paa temperatur, siden jeg bruker britisk gassovn (gassmerke ca 7). Veldig godt
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. april 2009 #12 Skrevet 21. april 2009 Ha på litt sweet chillisaus når du steker.
Gjest LanaLane Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Lager marinade av olivenolje,hvitløk, sitronsaft og koriander. Kjempegodt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå