Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 På grunn av et uhell i påsken ble underleppen min kløyvd og jeg måtte til legevakten å sy tre sting. Utrolig kjedelig! Nå er stingene tatt ut, ca 9 dager siden uhellet. Det som bekymrer meg er at det er en synlig klump på leppen som kjennes veldig ubehagelig ut. I tillegg er den ikke spesielt tiltalende.. Legen sier jeg må vente i 3-6mnd(!) før jeg ser hvordan det endelig vil se ut. Om det ikke blir bra, blir jeg henvist til plastisk kirurg på offentlig sykehus. Veldig fint om noen med erfaring på dette kunne komme med tilbakemelding på prognosene på en slik skade. Er det vanlig at klumpen inne i leppen forsvinner? Kan den evt opereres bort? Litt synlig fargeendring skaljeg nok alltids takle, men fysisk ubehag og evigvarende klump er det litt verre med.. Akk så sårbart når skaden sitter midt i ansiktet.. Hilsen meg
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Min ble ikke kløvd og jeg trengte ikke sy. Men den sprakk godt opp og var gigahoven. Det var den et par uker. Så var det vanskelig å spise et par måneder. Fortsatt har jeg et "arr" som er en liten klump bak overleppa midt foran. Det vil nok alltid være der siden jeg slo leppa for 20 år siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå