Gå til innhold

Blir sliten av å ikke prate

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jo men hvor mange er det som tør å si rett ut seriøst at du snakker så mye at man sprekker av irritasjon ?

Det er typisk at folk sier "neida, bare koselig det!" " ja det er voldsomt interessant å høre om den gamle skilpadden til Onkel Kåre på Vestlandet"... Er det i ett eneste kjør slikt unødvendig gulp som hvis du tenker etter, egentlig kanskje ikke hadde vært så interessant for deg å høre fra andre folk, så hold det heller inne.

Signerer :jepp:

Det er faktisk ikke mange som tørr eller vil si fra om det!

Har hendt at jeg har gjort det med ei spesiell bekjent som elsker å høre sin egen stemme, tar alltid langversjonen, avbryter andre for selv å snakke osv. osv.... det ér irriterendes!

Har sagt at: "er vi nødt til å ha en sakfører og rekk opp hånda ordning her eller, for at vi andre kan få prate også?"

Hun tar det til seg da.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde kjæresten syntes det var irriterende hadde han vel slått med henne eller sagt fra?

Jeg blir ikke sliten, men noen ganger når jeg ikke har åpnet kjeften på omtrent et døgn, merker jeg at jeg glemmer av hvordan stemmen høres. Det synes jeg også er veldig merkelig :P

Skrevet
hadde kjæresten syntes det var irriterende hadde han vel slått med henne eller sagt fra?

Helt sikkert - det har ikke jeg tatt stilling til!

Skrevet

Tja..mulig du hadde gjort det, men jeg har aldri slått denne personen som jeg kjenner jeg blir irritert av bare å tenke på :P

Det var for øvrig en person som sa ifra til henne en gang på en ordentlig måte. Da fikk hun "depresjon" i lange tider.

Skrevet (endret)

Tja..mulig du hadde gjort det, men jeg har aldri slått denne personen som jeg kjenner jeg blir irritert av bare å tenke på :P

Det var for øvrig en person som sa ifra til henne en gang på en ordentlig måte. Da fikk hun "depresjon" i lange tider.

Tjihi, tror trixis mente "slått opp med" ikke slått ned :fnise:

Samboeren min stikker når min "skravle venninne" er i nærheten.....Han orker det bare ikke :blink:

Endret av Silmarill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...