Gå til innhold

Spille golf

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesteleser
Skrevet

Er blitt tipset om å spille golf i et utdrikningslag (som skal gå rolig for seg. Flere som ikke drikker.) Kan man "booke" en instruktør for et par timer og så klaske noen slag, eller er det mer formelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange klubber som hjelper dere med å spille golf på driving ranchen, gjerne med hjelp av instruktør. Men dere får nok ikke spille golf på bane uten at alle har grønt kort. Jeg vet ikke om noen baner som tillater det, og jeg har spilt på mange baner på hele østlandet. Min mann arrangerte utdrikkningslag og hadde golf med som en aktivitet, da kun på driving ranchen og det var stor suksess :-)

Gjest Gjesteleser
Skrevet

Takk for svar :)

Er det noen baner du anbefaler? Kikket innom Oslo Golfklubb/Bogstad, og der er kleskodeksen bl.a. "T-shirts må ha krave. Jeans (ola-bukse) er ikke tillatt". Kjenner at jeg ikke er helt klart for DET, liksom. Blir litt barnslig når jeg leser sånt. ;)

Skrevet

På treningsbanen på Holtsmark i Lier (ved drammen) må man ikke ha grønt kort for å gå (før ihvertfall). Det er bare 9 hull riktignok.

Gjest Gjest_*M*_*
Skrevet

Det ligger en bane i Andorsrud (i Drammen, mot Skoger) som har noe som heter noe sånt som "pay and play" - det vil si at det ikke er krav til grønt kort. Banen er (visstnok) mye mindre enn andre golfbaner (dvs. kortere mellom hullene), men mener det er like mange hull totalt... Om de har noen kleskode der vet jeg ikke.

Gjest Gjesteleser
Skrevet

Takk for svar, da skal jeg sjekke ut dette :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal sjekke med Holtsmark i Sylling (Lier). Gubben sitter i styret der. Vet at de åpner drining rangen nå på lørdag.

Det er ikke akkurat dresscode der, jeg har stått i driving rangen i joggebukse :gjeiper: sexyyyy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...