helenaa Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 Kjæresten min og jeg reiser til Amsterdam i sommer. Er det noen som har forslg til hva man bør se og gjøre der? Er det andre byer i nærheten som bør besøkes?
Malou Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Jeg ville i allefall besøkt Anne Franks Huis og Van Gogh museet. Ellers er det mange koslige brune kafeer i Amsterdam der man bare kan sitte og slappe av (og da mener jeg ikke først og fremst alle Coffe Shops'ene.) Ellers finner du kanskje mer her: Amsterdam Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #3 Skrevet 18. juli 2003 Anne Franks Hus er et must. Ta også en kanaltur. Hvis dere skal være i området lenge, ville jeg kanskje vurdert en togtur til Brussel og/eller Brügge også. Brügge er en utrolig koselig by.
missmia Skrevet 19. juli 2003 #4 Skrevet 19. juli 2003 Dra på kanaltur. Dra på heineken bryggeriet, Gå på de mange markedene, hvor du kan handle det meste for en billig penge. Det beste/største markedet ligger ikke så langt fra heineken bryggeriet (bak) husker ikke hva det heter. Gå på museer, alt fra kunst til sex museet og tortur museet. Ta en tur i red light district. Madan tusaud er absolutt å anbefale, (ligger på dam plassen) Amsterdam er en fantastisk by som har litt av absolutt alt!! God tur..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå