Gå til innhold

Fun light

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken Fun light smak liker du best? Trenger tips. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet (endret)

Jeg liker Ice Tea, begge variantene. Synes sitrusvarianten (lime?)smaker zalo, og at bærvariantene er alt for kunstige og søte på smak, spesielt de med bringebær etc. smak

Endret av Bolledeig
Gjest antigartner
Skrevet

Jeg liker lemon&lime- og appelsin-variantene best.

Jeg tror ice tea med sitronsmak er utgått, dessverre. Den likte jeg også godt. Jeg er ikke noe glad i ice tea med ferskensmak.

Av bærvariantene synes jeg, i motsetning til Bolledeig, at bringebærvarianten er helt grei. De andre bærvariantene er ikke å anbefale. Der er vi enige.

Skrevet

Jeg tror ice tea med sitronsmak er utgått, dessverre. Den likte jeg også godt. Jeg er ikke noe glad i ice tea med ferskensmak.

Av bærvariantene synes jeg, i motsetning til Bolledeig, at bringebærvarianten er helt grei. De andre bærvariantene er ikke å anbefale. Der er vi enige.

Skrevet

Den med eple og pære er veldig god

Skrevet

Kjøper kun Wild berries - syns den er god.

Skrevet
Kjøper kun Wild berries - syns den er god.

eple og pære, apelsin og jordbær :=) Namm..

Skrevet

Wild berries og ice tea peach.. Kjøpte Peach her en dag, det var bomkjøp.. Urrgghh

Skrevet

Liker wild berries best :)

Skrevet

ice tea peach

blåbær

lemon/lime

appelsin

starfruit

tropic

Skrevet

Jeg bruker Peach Passion som blandevann sammen med Solo/Fanta (søtt, yeah, I know) og ellers syns jeg det er godt med bittegrann av blåbærsafta eller eple og pære som smak når jeg drikker mye vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...