Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hvilken Fun light smak liker du best? Trenger tips.
Gjest Bolledeig Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg liker Ice Tea, begge variantene. Synes sitrusvarianten (lime?)smaker zalo, og at bærvariantene er alt for kunstige og søte på smak, spesielt de med bringebær etc. smak Endret 19. april 2009 av Bolledeig
Gjest antigartner Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg liker lemon&lime- og appelsin-variantene best. Jeg tror ice tea med sitronsmak er utgått, dessverre. Den likte jeg også godt. Jeg er ikke noe glad i ice tea med ferskensmak. Av bærvariantene synes jeg, i motsetning til Bolledeig, at bringebærvarianten er helt grei. De andre bærvariantene er ikke å anbefale. Der er vi enige.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Jeg liker lemon&lime- og appelsin-variantene best. Jeg tror ice tea med sitronsmak er utgått, dessverre. Den likte jeg også godt. Jeg er ikke noe glad i ice tea med ferskensmak. Av bærvariantene synes jeg, i motsetning til Bolledeig, at bringebærvarianten er helt grei. De andre bærvariantene er ikke å anbefale. Der er vi enige.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Jeg liker lemon&lime- og appelsin-variantene best. Jeg tror ice tea med sitronsmak er utgått, dessverre. Den likte jeg også godt. Jeg er ikke noe glad i ice tea med ferskensmak. Av bærvariantene synes jeg, i motsetning til Bolledeig, at bringebærvarianten er helt grei. De andre bærvariantene er ikke å anbefale. Der er vi enige. Den med eple og pære er veldig god
Seeya Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Kjøper kun Wild berries - syns den er god. eple og pære, apelsin og jordbær :=) Namm..
Hinata Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 Wild berries og ice tea peach.. Kjøpte Peach her en dag, det var bomkjøp.. Urrgghh
MarianneE Skrevet 20. april 2009 #11 Skrevet 20. april 2009 ice tea peach blåbær lemon/lime appelsin starfruit tropic
desperate Skrevet 20. april 2009 #12 Skrevet 20. april 2009 Jeg bruker Peach Passion som blandevann sammen med Solo/Fanta (søtt, yeah, I know) og ellers syns jeg det er godt med bittegrann av blåbærsafta eller eple og pære som smak når jeg drikker mye vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå