Gjest gjest-654 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Er det mulig og se soppen i underlivet?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Tja... man kan få et hvitt belegg i skjeden, og mange blir jo røde og såre/hovne. Infeksjon utenfor slimhinnnene vil kunne flasse. Tror ikke du kan se "sjampinjonger" (candida i soppform likner visstnok på dette, men er vel bittesmå) akkurat, men jeg skal ikke være helt bastant
Gjest gjest-654 Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 ok, jeg har alle symptomene på sopp, så jeg tror det er det. Aner ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men har på en måte fått et lag med røde, pittesmå klumter rundt skjedeåpningen. Noen ide om hva dette kan være? er det sopp, eller er det noe annet ?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Hvis det er røde "klumper" eller kviseliknende saker kan det være kjønnsykdom som f eks herpes, vil jeg tro? Ville ikke tatt for gitt at det var sopp, og det går an å tro at man har sopp når man har enkelte andre sykelige tilstander. Les om symptomer på kjønnssykdommer på www.pasienthåndboka.no.
Gjest gjest-654 Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 ok, takker tror kanskje jeg skal ta meg en tur til legen da=) sånn at jeg får vite det helt sikkert:) men det ligner ikke på kviser lr no sånnt. det er bare pittesmå prikker på en måte, skjønner ikke hvordan jeg skal forklare det. åsså er det veldig rødt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå