Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hei! Noen tips til hva man kan bruke til voksing av kjønnet? Pleier å barbere meg, men det vokser jo kjapt ut igjen, og det er ikke særlig digg med stumper så kjapt..
Gjest Papirkurven Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Veet har egen voks beregnet til slikt
summerrain Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Gå til hudpleier... Eneste jeg kan si.. Hadde aldri klart å gjort det på meg selv!
Gjest KateW Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 TIl voksing av underliv bruker man hudpleier, ferdig snakka! Hadde ei venninne som prøvde selv, og hun gikk med voksen på i dageivs, etter å ha prøvd å dra av selv. Hun måtte vente til det var langt nok til å klippe bort voksen.
Gjest barbar Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Ja gå til hudpleier!!! Jeg tenkte jeg skulle prøve selv etter å ha vært hos hudpleier noen ganger. Men nei, det var utrolig vanskelig! For det første ble jeg utslitt av å sitte i krokete stilling i lang tid, og for det andre klarte jeg bare ikke å få rette "taket" på tøyremsa. Endte opp med blodutredninger i huden og flekkete hårvekst Så jeg skal aldri prøve meg på det igjen. Var en lettelse å komme tilbake til hudpleieren min. I tillegg føles det mindre vondt når du ikke styrer showet selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå